Nya förmåner i SAS EuroBonus Diamond

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av BusinessClass, 7 April 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

SAS EuroBonus Diamond EBD

Den 1 april införde SAS två nya förmåner till medlemmar på Diamondnivå i SAS EuroBonus, och nej, något aprilskämt är det inte. Diamantmedlemmar får numera gratis dryck ombord på SAS flygningar, även i ekonomiklass SAS Go. Dessutom får man tillgång till lounge vid ankomst, oavsett kabinklass och avgångsflygplats. Gratis dryck ombord gäller såväl läsk och juice som…

Se hela inlägget

2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har provat på båda delarna idag med mitt nyvunna EBD, gratis smoothie i go mellan ARN-CPH och lounge i CPH trots vidare färd med AB

Agö, SeaPlanePilot och Palle Kuling gillar detta.
  3. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet vad som händer under "frukostflygningarna" på inrikes, för då finns det väl ingen "cafevagn"? Har en Go fredag morgon, så jag är lite intresserad.

4. Aurora

Aurora Medlem

Jo, det er vogn også. Jeg har bedt om smoothie flere ganger under frokost-servering (ARN-MMX, ARN-OSL etc).

flum gillar detta.
  5. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, då blir det att prova med Mangosmoothie på fredag.

6. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevliga nyheter för EBD, vad kan tänkas vara det bästa/billigaste sättet att skrapa ihop 26K EuroBonus?

7. shakank

shakank Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om jag får meddelande om nyheterna från SAS också eller bara via Businessclass :)
    Har någon fått ett email från SAS om detta?

8. Dewieh

Dewieh Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även jag fick läsa detta genom businessclass.se. Har visserligen hört rykten av personal på flygningar att något var på gång.
    Men dåligt av SAS att inte kunna skicka ett enkelt mail om vad som gäller.
    Såg även på denna sida att dom har ett evenemang på Grönan i maj. Varför inte dra ett mail om det oxå. Är inte inne så ofta på erbjudandesidorna då det sällan finns något bra där.
    Skärpning

9. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testade ankomstlounge på CPH igår, gick finfint! Kändes lite lyxigt att ha obegränsat med tid att testa drinkar... :)

FF#1, kexxcream och Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!