Senaste nytt

Nya förmåner för Le Club Accorhotels statusmedlem?

mmatsie

Medlem
Ronnätter 80545 skrev:
Vilket hotell var detta (jag har själv bokat Pullman i Barcelona)?

Precis, 2 nätter på Pullman(mkt bra, cava till frukosten :)) och sedan 2 nätter på Novotel Cornella. Inte alls lika bra och ingen nytta av platinum men trevligt område och väldigt billigt.
 

petsky

Medlem
Det är väl sa upplägget är.

Bor man pa nagot av Accors premium hotell sa far man nytta av statusen medan det inte ger ett skvatt om man bor pa budget alternativen (en halv hotellnatt pa över 30 övernattningar, ingen recognition alls). Kan första upplägget med att premiera premium alternativen, men mitt resemönster passar det inte alls.

Om man nu skall ha en asikt om hur Accor driver sina affärer tror jag i alla fall att de skulle vinna pa att rensa ut bland sina olika varumärken och skilja dem at. Som det sett ut hitintills har det varit en röra där varumärkena inte gett nagon klar indikering vad man far.
 
Det är väl sa upplägget är.

Bor man pa nagot av Accors premium hotell sa far man nytta av statusen medan det inte ger ett skvatt om man bor pa budget alternativen (en halv hotellnatt pa över 30 övernattningar, ingen recognition alls). Kan första upplägget med att premiera premium alternativen, men mitt resemönster passar det inte alls.

Om man nu skall ha en asikt om hur Accor driver sina affärer tror jag i alla fall att de skulle vinna pa att rensa ut bland sina olika varumärken och skilja dem at. Som det sett ut hitintills har det varit en röra där varumärkena inte gett nagon klar indikering vad man far.

Det kan vara så men jag tror att det inte har sipprat ner i organisationen ännu. Det kan säkert våra Accor represenatnter svara på. Accor har ju inte ens gått ut med detta officiellt ännu, dom har ju bara ändrat hemsidan för drygt 2 veckor sen.

Jag bodde på Novotel Busan förra vecka och dom visste inte ens om dom nya förmånerna ännu. Skall tillbaka dit i slutet av månaden, då får vi se om dom vet mer.

Sen tycker jag nog att dom börjat ändra lite, differntiera detta. IBIS har ju helt andra förmåner än resten....
 

Smuffe

Medlem
Jag och min sambo bodde 1 natt på Ibis flygplatshotell i Zürich och det var första natten som jag bokade och registrerade mitt kort så jag hade 0 nätter och tillika 0 status. Vi fick varsin drinkbiljett på valfri dryck, öl, sprit eller alkoholfritt. Dock är jag skeptisk till Ibis Styles efter en katastrofal upplevelse i Paris.
 
Toppen