Senaste nytt

Nya butiker i SAS onlineshop portal

mha321

Medlem
Har du lyckats efterregistrera poäng i något fall? Gjorde ett ganska stort köp på Dustin Home, inte sugen på att missa så många poäng... vilken browser kör du? Det står bara att det inte funkar i Opera, jag använder Chrome...

Jag har alltid glömt bort det när det gått så lång tid så jag har aldrig provat det faktiskt. Kanske därför de har 8 - veckors gränsen, för att man ska glömma.

Kör chromium nu, men som sagt med alla säkerhets och anti-tracking inställningar avslagna. Tror mer det handlar om det. Har tidigare haft problem i chromium, Chrome och Firefox.

Kanske är så att det inte funkar i opera för att de har säkrare standardinställningar, men jag är tveksam om det är själva browsern som *faktiskt* är problemet.
 
Dustin home   Electronics   Shop and earn points.jpeg

onlineshopping.flysas.com/se/displayMerchant?mid=7038
 

ESSA

Medlem
...

För Batteriexperten tog det dock på dagen 3 månader....

Själv väntar jag mest på att bythjul.com skall börja sälja muttrar till 804 p per köp....

Kikade in bland butikerna och såg att Batteriexperten ger 104p/100:- exkl moms och frakt.
USB-minne och ny laddkabel till mobilen skulle jag kunna tänka mig handla. Gratis frakt om man låter Posten ta hand om den.
Gjorde sökning här för att se om det fanns någon kommentar om det skulle vara en bra kurs.
Ser kommentaren ang. muttrar och det önskar jag verkligen dök upp nu då min påse muttrar till sommardäcken försvann vid ett verkstadsbesök.
Fast det verkar inte ens som om bythjul.com finns med längre som samarbetspartner...
Behöver ju också nya däck till nästa sommar.
 

Friskytten

Medlem
Renovering där hemma, byggvaror...

Bygghemma.se verkar ha försvunnit, synd för de hade väldigt bra poängratio (typ >50p/100kr ex moms om jag minns rätt?).

Fick bli Buildor.se i stället, tror det är en relativt ny butik? Funkade hur som helst bra, dock lite färre poäng (26p/100).
 

RickardG

Medlem
Renovering där hemma, byggvaror...

Bygghemma.se verkar ha försvunnit, synd för de hade väldigt bra poängratio (typ >50p/100kr ex moms om jag minns rätt?).

Fick bli Buildor.se i stället, tror det är en relativt ny butik? Funkade hur som helst bra, dock lite färre poäng (26p/100).
Ett alternativ när det gäller Buildor är Refunder där du kan få 8% tillbaka i cash istället.
 
Toppen