Senaste nytt

Nya butiker i SAS onlineshop portal

mha321

Medlem
Ni som handlat från Dustin Home och fått poäng för det, hur tid tog det innan de dök upp (alternativt syntes under "Kommande överföringar" på portalen)?

Jag gjorde ett köp i mitten på december som inte syns än, jag var väldigt noga med att se till att den tog rätt väg in i shoppen ("Du omdirigeras om 10 sek").

Brukar det funka att efterregistrera efter 8 veckor om det fortfarande inte hänt något vid det laget?

Har tidigare haft problem att få det att posta alls men de senaste två gångerna har det ramlat in inom någon minut från att betalningen gjorts klart.

Efter allt strul har jag dock börjat köra med en helt tom browser-profil när jag använder portalen. Direkt in dit, logga in, och direkt till butiken. Och en profil med i princip alla säkerhetsinställningar avstängda och inga addons installerade. Och efter varje shoppingrunda töms hela profilen på all historik och cookies.

Det står att de behöver cookies för att det ska fungera, men det krävs betydligt mer än det. Gäller inte bara Dustin utan allt som går från shopping portalen i min erfarenhet.
 

mmatsie

Medlem
Handlade här om dagen på Dustin Home via SAS, poängen var registrerade på portalen inom 24 h men när överföringen sker återstår att se. Misstänker att öppet köp-tidsfristen i vart fall måste gå ut innan någon överföringen sker.

För Batteriexperten tog det dock på dagen 3 månader....

Själv väntar jag mest på att bythjul.com skall börja sälja muttrar till 804 p per köp....
 

Najk

Medlem
Vad står det på transaktionen?
Julhandlade lite på lekmer.se och har inte sett något på kontot än..
 

mha321

Medlem
Vad står det på transaktionen?
Julhandlade lite på lekmer.se och har inte sett något på kontot än..

I transaktionslistan på onlineshopping-siten står det "Dustin home". I transaktionslistan på "vanliga" eurobonus-sidorna, när det väl förs över dit (kan ta upp till 8 veckor, tog runt 3 för mig senast), står det "EuroBonus- Onlineshopping" (japp, med space bara på ena sidan om bindestrecket), den identifierar inte vilken butik det var från.
 

Najk

Medlem
I transaktionslistan på onlineshopping-siten står det "Dustin home". I transaktionslistan på "vanliga" eurobonus-sidorna, när det väl förs över dit (kan ta upp till 8 veckor, tog runt 3 för mig senast), står det "EuroBonus- Onlineshopping" (japp, med space bara på ena sidan om bindestrecket), den identifierar inte vilken butik det var från.

OK tack!
Hade inte sett transaktionslistan på SAS Onlineshoppingsidan. Min transaktion syns inte där, det borde den väl göra? Eller kan det ta 8v innan den syns där också?
 

mha321

Medlem
OK tack!
Hade inte sett transaktionslistan på SAS Onlineshoppingsidan. Min transaktion syns inte där, det borde den väl göra? Eller kan det ta 8v innan den syns där också?

Jag tror det kan ta tid innan den dyker upp där också, men jag vet inte hur länge. För mig har den alltid antingen dykt upp snabbt (inom ett par dagar), eller inte alls. I de flesta fall, innan jag fixade dedikerad browser, inte alls.
 
Jag tror det kan ta tid innan den dyker upp där också, men jag vet inte hur länge. För mig har den alltid antingen dykt upp snabbt (inom ett par dagar), eller inte alls. I de flesta fall, innan jag fixade dedikerad browser, inte alls.

Har du lyckats efterregistrera poäng i något fall? Gjorde ett ganska stort köp på Dustin Home, inte sugen på att missa så många poäng... vilken browser kör du? Det står bara att det inte funkar i Opera, jag använder Chrome...
 

mry

Medlem
Har du lyckats efterregistrera poäng i något fall? Gjorde ett ganska stort köp på Dustin Home, inte sugen på att missa så många poäng... vilken browser kör du? Det står bara att det inte funkar i Opera, jag använder Chrome...

Jag körde med chrome på widnows 7 i söndags och handlade på dustin home och fick upp det direkt efter mitt köp i sas webshop portal.
 
Toppen