Senaste nytt

Ny USDM miles REA 75% bonus till 26 mars

Någon som har lust att gifta 100k. Skulle uppskattas, betalar självklart i förväg och en liten kompensation kan jag erbjuda. Pma! Fick desvärre bara 75% men behöver 100k till min Asien resa. Skulle verkligen uppskattas!
 
Last edited:

FFS

Medlem
100% för mig.
Nu blev jag väldigt sugen på att prova det här för första gången :)
 
Last edited:

telelina

Medlem
Åhh det gick ju inte att låta bli... Tur att man är admin för 2 konton, när det egna bara gav 75%.
Den andra personen som kunde gifta 100% miles har inte varit lika aktiv, när det gäller köp & awardresor.
 

Swisser

Medlem
Jag tillhör skaran som bara fick 75%.

Det verkar som att om man har utnyttjat deras rabatterbjudanden under föregående år för köp av miles, så halkar man ner från 100% rabatten till 75% eller lägre. Jag känner personer som ej köpte miles under föregående år och de har alla fått 100% erbjudandet. Det kanske vore en ide för de som absolut vill ha 100% att öppna ett nytt USDM-konto (i någon famljemedlems namn, som ännu inte är medlem och sedan får denna person gifta miles) och hoppas på att de får 100%. Det kostar ju inget och har man tur får man 100% erbjudandet och hinner köpa innan erbjudandet löper ut 26 mars.
 

Sofia

Medlem
Jag tillhör skaran som bara fick 75%.

Det verkar som att om man har utnyttjat deras rabatterbjudanden under föregående år för köp av miles, så halkar man ner från 100% rabatten till 75% eller lägre. Jag känner personer som ej köpte miles under föregående år och de har alla fått 100% erbjudandet. Det kanske vore en ide för de som absolut vill ha 100% att öppna ett nytt USDM-konto (i någon famljemedlems namn, som ännu inte är medlem och sedan får denna person gifta miles) och hoppas på att de får 100%. Det kostar ju inget och har man tur får man 100% erbjudandet och hinner köpa innan erbjudandet löper ut 26 mars.

Jag har inte köpt tidigare men fick bara 50% så det känns svårt att sätta fingret på vad som gör att man får olika %
 

TjudöBoy

Medlem
Hmm, får "bara" 50% så är lite osäker på om jag skall slå till?? Har redan 250 k som jag funderar på va jag skall göra med!
Är i valet å kvalet om man skall bränna dom på *A eller OW, suck besluts ångest...:eek:
 
Toppen