Senaste nytt

Ny USDM miles REA 75% bonus till 26 mars

Jag fick detta:

Lucky you! You’re eligible to receive 75% in bonus miles when you buy miles today!
Hurry, this 75% bonus offer ends March 26, 2014

palmen - jag kanske tar ditt erbjudande!
 
Martin Hur länge är poängen valid

18 månader, men det räcker med någon form av aktivitet för att förlänga det.

To keep your membership active, you must use or earn miles within a consecutive 18-month period, or your miles may be forfeited. You earn mileage credits when you fly, and miles are considered redeemed when an award is ticketed. You may reinstate forfeited miles for an additional 18 months for a fee*:

Se här:
https://www.usairways.com/en-US/dividendmiles/programdetails/memberguide.html
 
18 månader, men det räcker med någon form av aktivitet för att förlänga det.

To keep your membership active, you must use or earn miles within a consecutive 18-month period, or your miles may be forfeited. You earn mileage credits when you fly, and miles are considered redeemed when an award is ticketed. You may reinstate forfeited miles for an additional 18 months for a fee*:

Se här:
https://www.usairways.com/en-US/dividendmiles/programdetails/memberguide.html
Tack ha en trevlig kväll. Jag köper.
 

Sofia

Medlem
Känner mig lite rudis på det här med miles från bolag på andra sidan pölen. Hur kan man använda dessa på bästa sätt om man tänk flyga öster ut istället för åt andra hållet? Tips mottages tacksamt!
 

Glenn E

Medlem
Om man läser villkoren står det att varje medlem högst kan få 50000 + bonus för detta erbjudande.
Kan då någon som skänkt 100000 poäng med 100 % bonus också köpa 100000 poäng till sig själv?
 

Dr. Miles

Expert
Om man läser villkoren står det att varje medlem högst kan få 50000 + bonus för detta erbjudande.
Kan då någon som skänkt 100000 poäng med 100 % bonus också köpa 100000 poäng till sig själv?
Just det är poängen. Du kan ge bort (gift miles) till olika personer och alla kan få x% bonus miles, men bara max 50.000 bonus miles under denna kampanj. Så fungerade det tidigare kampanjer.
 
Verkar som alla får 100% när man väl skall köpa? Stod 75% för mig först men sen kom en popup som frågar efter namn & nummer och då fick jag 100%.
 
Toppen