Senaste nytt

Ny USDM miles REA 75% bonus till 26 mars

Magino

Medlem
Jag fick 75% bonus miles erbjudande när jag loggade in tidigare för denna kampanj.
Idag fick jag påminnelsen om denna kampanj via e-mail och kollade för skojs skull.

Döm om min förvåning, idag fick jag 100% bonus miles erbjudande så det ser ut som det varierar när man loggar in, eller de insåg att folk inte köper miles med lägre bonussats och har skrivit om koden för algoritm. :)

Jag hade 75% bonus från början och har fortfarande 75% bonus.
 

Stefan62

Medlem
Jag och min sambo ska köpa i pågående kampanj, men en tanke slog mig...blir det någon skillnad om jag köper eller "giftar" och sedan får "gift" tillbaka?
 

Alf

Medlem
yes det har jag. fortfarande 75%.

För att vara mer exakt var det så att jag gick in på hustruns konto, som hade fått 75% och gjorde en gift till mitt konto. När jag då skulle göra köpet och välja antalet milage gick erbjudandet upp till 100%.
 
Hvad siger panelet? Skal man købe 100K her på falderebet?

Det kunne jo være heftigt at lave en Europa - Asien og så lidt rundt med Qantas, Cathay, JAL, BA og Korean - spørgsmålet er bare om de kommer til at slippe et fornuftigt antal pladser i First (og til nød Business) til USDM - for der bliver helt sikkert mange interesserede!
 
Toppen