Ny typ av bag!

Diskussion i 'Övrigt' startad av Martin Sjöberg, 26 Juli 2016.

1. Martin Sjöberg

Martin Sjöberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    chazzie, Gus och peng gillar detta.
  2. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hah, ser redan framför mig när folk ska passa flyg och istället för att springa mellan terminalerna kryllar det av små Modbags i full fart.
    Festligt!

Jakob Österberg gillar detta.
  3. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Currently the dimensions of Modobag is 22L” x 14H” x 9W” and the dry weight, excluding batteries, is 19lb. or 8.62 kg. The final weight of Modobag will be determined and published once we complete fine-tuning the design."

nollbit gillar detta.
  4. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och inom kort så självantänder någons kabinväska och vi får ett förbjud på detta likt hoverboards, etc.

agehall gillar detta.
  5. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min första tanke... :p Sedan är det ju lite kämpigt när man inte får ta med mer än 8kg som handbagage...

Abbs gillar detta.
  6. Trodde jag hade sett allt när vuxna människor letar pokemons vid midnatt....
    Tydligen underskattar jag mänskligheten.

jerixon, FF#1 och JensE gillar detta.
  7. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Överskattar...

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här är helt galet, av så många orsaker att jag inte ens vet var jag ska börja. Jag hoppas innerligt att alla här förstår varför det där inte är ett tänkbart alternativ till bagage.

9. Thornado

Thornado Medlem

Tänk så praktiskt att ha en sån där väska när man ska jaga pokemons på flygplatsen....

gricksch, palmen, Palazzi och 2 andra gillar detta.
  10. Ville skriva "underskattar människans dumhet" , men fegade ur (nu har jag iofs sagt det :) )

Timotey och Golfkillen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!