Ny tv serie. Virgin Atlantic

Diskussion i 'Övrigt' startad av MarSecLtd, 16 Juli 2015.

1. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Thomasn, Mike@GOT, Brandten och 1 annan gillar detta.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sett de två första avsnitten i dagarna, helt klart en intressant TV-serie. Något som jag reagerade över var hur lyxigt Upper Class framstod. Visste inte att de hade en privat incheckningslobby på Heathrow T3.

3. j-n

j-n Medlem

Var hittar du avsnitten?

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ligger ute på Youtube.

5. Mike@GOT

Mike@GOT Medlem

Tack för tipset! :)

6. Virgin Atlantic Up In The Air Season 1 Episode 1:
    Såg den också och tänkte på att vi inte pratar så mycket om Virgin i detta forum?

David och Viking75 gillar detta.
  7. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att man inte kan boka en bra trip med Virgin från Sverige, ett av de bättre bolag jag flugit med, deras lounge i London är unik, riktigt bra, bubbel pool, frisör, lugn avdelning i form av ett bibliotek , lek hörna för barn, 25 meter bar, pool table, etc etc, har vid några tillfällen haft 8 till 10 timmar i deras lounge och den tiden går fort.

8. Nån som prövat deras nya 787-900 som serien handlar om?

9. Morgan

Morgan Medlem

Går väl alldeles utmärkt att boka genomgående från Sverige, åtminstone per telefon. Man kan välja mellan SAS och British Airways till London. Således lätt att hitta brs triper, tex till Kalifornien.

Nu har jag inte kollat sista månaderna, men de brukar matcha BAs reor rätt bra, men med generösare ombokningsvillkor

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Problemet med Virgin är att de inte är med i någon allians - det gör att de går bort för min del tyvärr. Verkar ju annars vara ett bra bolag att flyga med.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!