Ny smoothie ombord på SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av maswan, 9 Augusti 2016.

1. maswan

maswan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm. Ingen kommentar än om bytet av diamantjuice vad jag kan se, mangosmoothien är utbytt mot en "tropisk" smoothie som smakar som blandjuice, tyckte inte det var någon direkt substans i den. Men det kan ju vara lite variationer också, ibland är ju jordgubbssmaken också lite blaskig. Någon annan med synpunkter om den?

Kris och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  2. Morgan

Morgan Medlem

@Agö ???

Leverantör? Fortfarande Froosh?

3. #smoothiegate2016

Kris gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah, drack denna i lördags men glömde att starta en tråd. Det är alltså stjärnfrukt aka carambola och yuzu.

upload_2016-8-9_20-54-13.png

Cristoffer Cedergren och Morgan gillar detta.
  5. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Mycket bra initiativ att uppmärksamma detta. Har själv konsumerat denna nya smoothie ett par gånger uppe i luften. Gillar mango-versionen bättre. Den konspiratoriskt lagde kan med lätthrt koka ihop en koppling till smoothiegate... Bra där Mr. Cedergren!

7. Flixflex

Flixflex Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 Mango var alltid standardbeställningen, men får såklart ge den nya en chans.

8. martin1891

martin1891 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag testade den förra veckan, vet inte om jag tycker den är bättre än mango.

9. Jay

Jay Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och medlem @Artur testade den nya smoothien för någon månad sedan. Väldigt god och uppfriskande!

Daniel Wengelin gillar detta.
  10. Daniel Wengelin

Daniel Wengelin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni två tipsade mig om denna smoothie för någon vecka sedan, och ni hade rätt, den var väldigt fräsch och god!

Jay gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!