Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

lunne

Medlem
Jag har också ett gammalt konto med noll på mätarställningen, så om det är någon som behöver någon att dela med så är det bara att höra av sig.
 

Swisser

Medlem
För mig gick transaktionerna igenom omgående.

Share miles promotions har USDM vanligtvis bara en gång per år och därför tror jag att det här är den sista vi får uppleva innan de fullt integreras med AAdvantage. Men har vi tur och det drar ut på tiden med sammanslagningen, så kanske vi hinner med en till share promotion.
 

Alx

Medlem
Share miles promotions har USDM vanligtvis bara en gång per år och därför tror jag att det här är den sista vi får uppleva innan de fullt integreras med AAdvantage.

Det här är tredje eller fjärde share miles kampanjen på mindre än ett år så fortsätter det i den takten så hinner vi förhoppningsvis med flera share kampanjer innan nya AAdvantage kommer igång. :D

Men eftersom det mer eller mindre är en no-brainer att dela poäng så maxar vi väl vid varje tillfälle för säkerhets skull? :D
 

jumbooze

Medlem
Contrails hade nyss en liknande upplevelse, tog ca 4-5 timmar innan det drogs / överfördes.
Fick hen bekräftelsemail på att han hade skickat direkt men att själva transfer tog tid?

I mitt fall, denna gång(som alla gånger) så gick alla steg på webbsidan utan problem, men jag fick inget bekräftelsemail på att jag skickat.
Min tanke är att invänta kvällen (då har det gått 24h+) och sedan ringa dem.
 

Contrails

Ny medlem
Fick hen bekräftelsemail på att han hade skickat direkt men att själva transfer tog tid? I mitt fall, denna gång(som alla gånger) så gick alla steg på webbsidan utan problem, men jag fick inget bekräftelsemail på att jag skickat. Min tanke är att invänta kvällen (då har det gått 24h+) och sedan ringa dem.

Precis som för mig. Sedan tog det ett par timmar att få bekräftelsemailet.

Hann freaka ut under tiden och kontakta points.com, som bekräftade att det kan ta ett dygn innan USDM bekräftar överföringen och points.com kan dra betalningen/avsluta transaktionen
 

bhen

Medlem
Hej som många nämner här har jag också erfarenhet av att det kan ta några timmar före tillbaka-sharen går igenom.
Har för övrigt 50K som jag kunde tänka mig att köra en sharing-sväng på.
Kontakta via PM
/b
 

Swisser

Medlem
Alx,
Enl mina noteringar så har USDM haft share miles kampanjer vid följande tillfällen:
- 2014 (pågående) Kommer kanske en till senare under året om vi har tur.
- Två gånger 2013 (Dec och Okt)
- En gång 2012 (Okt)
- Tidigare år vet jag inget om förutom att de inte hade någon kampanj under hösten 2011
 
Toppen