Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

agehall

Medlem
Just "bytar" är något som smyger sig in på forum och det tenderar att förstöra sökbarheten rätt rejält. Därför är jag smått allergisk mot just det ordet. I övrigt stavar jag också som en kratta, så jag brukar inte anmärka på så många andra felstavningar.
 

Friskytten

Medlem
Vill bara ge ett varningens finger! Tänk på vem ni bytar med.

Att vi börjar bli många här på forumet och för eller senare kommer det hända att någon blir blåst
på poängen resp pengarna då det är en "gåva". Det är tyvärr inte mycket att kunna få rätt i en polisanmälan.
Vill bara informera då jag själva har blivit blåst i något likande och det blev nada från polisanmälan.

Sunt förnuft, man får känna av att det känns rätt! Varningssignaler = avbryt!

Jag är dock övertygad om att för den övervägande majoriteten som hänger här regelbundet är det otänkbart att inte göra sin del av dealen.

Lite OT, men var det väl inte här på forumet du blev blåst?
 
Jag ska precis boka en resa men frågan är om det räcker med att jag skapar ett konto idag om någon för över till mig?
 
Anledningen att jag frågar är för att som inloggad står det absolut ingenting om det utan det verkar gå lika bra. Har någon sett dessa villkor för på hemsidan i inloggat läge står inga som helst begränsningar.
 

agehall

Medlem
USDM's IT-system är nästan lika bra som SAS, så det är ju möjligt att alla fått del av denna kampanj. Svårt att säga utan att testa.
 
Toppen