Ny SAS rea - 1000000 semesterresor

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 3 Januari 2013.

1. Homer

Homer Medlem

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som alltid väldigt begränsad inventory. Ser att det verkar bara vara ungefär 4 platser/plan som har dessa lockpriser.

3. Hall

Hall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vissa har många fler, det gäller att prova runt.

4. Dags igen då. Riktigt trögt på sas.se idag. Gott om biljetter ännu. Utmärkande att det ser ut att även ha bra pris från Stockholm till Singapore med Singapore Airlines via Köpenhamn. Undra varför...

Smuffe gillar detta.
  5. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Troligen får du inga poäng på CPH-SIN. Misstänker att det omvandlas till en riktig sunkklass á la "Sweet deals/Super deals" på SQ. Klass N/V eller så... Men det klart, SQ till SIN för 7000kr är ju inte så farligt :)
    Flexi saver i W (100%) är väl den lägsta klass som ger några poäng till Eurobonus. Kostar runt 9-10Tkr i stället.

6. Jag åkte till Singapore i economy med Lufthansa för 6000 i våras, så förstår inte grejen.

7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oh! Jag bokade London för hela familjen förra veckan i SAS VIP kampanj för 3200:- nu kostar den endast 8400:-

8. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske var lite OT men vet flera som hoppat på billiga priser till SIN med SAS och blivit besvikna över att de inte fått några EuroBonus-poäng. Agehalls kära budord om Codeshare osv som gäller... Var egentligen bara det jag ville upplysa om. :)

Peter Hagander gillar detta.
  9. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Been there, done that. Men lyckades med å tjata mig till poäng! :) tjohoo

10. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Allvar? Hur, berätta mer?!

Smuffe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!