Ny SAS app version -push

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Christian Sternudd, 21 April 2015.

1. fick ny IOS app version imorse, sen började det här meddelandet poppa upp ungefär 10min efter take off.

Öppnar jag appen som den vill visas bara vanliga vyn...så vad tusan är meningen med notisen?

image.jpg

Jakob Österberg, ekf och Agö gillar detta.
  2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    samma för mig i morse, vore iofs rätt bra vissa lägen om det går att ge direkt feedback på crew om det är det som är meningen framöver

Smuffe gillar detta.
  3. SAS meddelar att dom tittar på många spännande funktioner i sina appar men just denna funktion var inte avsedd att släppas just nu... :)

4. Börling

Börling Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon mer än jag som inte får appen att fungera? Den stängs av direkt när jag öppnar den. Både i ipad och i iphone.

5. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerar utmärkt på min iPad. Jag fick dessutom frågan om jag ville tillåta "push meddelande".

6. Avinstallera den och installera om @Börling det hjälper med det mesta buggarna i de apparna

7. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha fantastiskt! :) SK-IT gör det igen. Låter oss användare bli betatestare som vanligt! ;)

8. mha321

mha321 Medlem

Det kallas modern systemutveckling. Så gör alla moderna företag. Fråga Google eller Facebook...

Sedan var det nog knappast meningen den här gången. Och knappast sas heller - det är väl en underleverantör som bygger apparna. Men det görs ju i sas namn så ansvariga är de :)

9. Yup The Ape-group bygger SAS appar

10. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, det vet jag (arbetar själv med IT), men jag tycker dock SAS och deras underleverantörer gör detta allt för ofta, de borde köra mer testmiljöer och inte köra på med nya otestade saker och låta användare bli alpha/betatestare. I detta fallet spelar det mindre roll, men om man inte ens lyckas komma åt sas.se/dk/no/fi är det ett större problem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!