Ny Rezidorkampanj mellan 12 januari-29 mars 2015

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av maba, 5 Januari 2015.

1. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu kan man tjäna 15 000 poäng för varje 2 nätter bokning och 30 000 för varje bokning på 3 nätter eller mer hos Rezidor. Gäller mellan 12/1-29/3.
    Extend Your Stay, Earn 30k

Edit: Sorry för rubriken, vet inte hur jag ändrar den :(

Malu, Fredrik, rob74 och 6 andra gillar detta.
  2. Du kan ändra rubriken själv genom att klicka på Trådverktyg" som finns överst i tråden på höger sida. Sedan välj "Edit title".

telelina, rob74, Christian R och 1 annan gillar detta.
  3. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @Dr. Miles, då har jag lärt mig något nytt idag också :)

Dr. Miles gillar detta.
  4. slugger4567

slugger4567 Medlem

Härligt, då får man lite extra poäng under nästa veckas stay!

5. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul jag har två stycken hotellvistelser bokade redan! Någon som har koll på om man kan se exakt vilka hotell som är med och inte? Kollade på sidan men kan inte hitta det. Kanske behöver kaffe!?

6. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om det kan vara samtliga, erbjudandet gäller enligt texten på "Stay at more than 1,000 Carlson Rezidor hotels worldwide"

Går man in på Rezidors hemsida och ser på presentationen av kedjan står det "Club Carlson – the global hotel rewards program from the Carlson Rezidor Hotel Group. Experience worldwide, world-class hospitality, with more than 1,000 exceptional hotels for you to choose from around the globe"

Club Carlson List of Hotels & Brands You Love - Club Carlson

7. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas att det är så! Men texten nedan gör mig fundersam om jag ska kolla upp det mer noga:)
    "...Eligible Stay at participating Quorvus CollectionSM, Radisson Blu®, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM hotels worldwide during the Promotion Period..."

8. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Missade den...Konstigt att de inte lägger upp en lista på hotell som inte deltar i kampanjen om det är så :confused:

9. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt villkoren inkluderas inte bokningar gjorda med poäng eller genom att använda poäng + pengar.

Tidigare kampanjer har heller inte godkänt 2for1 eller 2for4 men i många fall registrerades dessa bokningar ändå som vanliga stays. Håller tummarna för att detta är fallet även den här kampanjen.

Extra bra att det inte verkar finnas någon gräns på antalet gånger man kan få bonuspoängen.

Bryant gillar detta.
  10. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med! Det borde finnas en lista om så är fallet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!