Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

jerk

Medlem
Håller på och bokar nu. Men vill göra ett stopover i Doha några dagar på hemfärden från Bangkok! men jag lyckas inte hitta några sökningar på 13500kr Det kostar då 19700kr totalt om man gör ett stopover! Kan det verkligen stämma?
 

Dr. Miles

Expert
Håller på och bokar nu. Men vill göra ett stopover i Doha några dagar på hemfärden från Bangkok! men jag lyckas inte hitta några sökningar på 13500kr Det kostar då 19700kr totalt om man gör ett stopover! Kan det verkligen stämma?
Det kan vara så att det är antingen:

1, att det inte finns lediga platser i R klass (som är för denna kampanj) på alla flighter,
2, att din stopover i Doha överstiger 96 timmar.
3, att du försöker att ha stopover i Doha i båda riktningar.
Kod:
STOPOVERS

   UNLIMITED FREE STOPOVERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT
       1 IN DOH EITHER OUT/IN.
     A STOPOVER MAY NOT EXCEED 96 HOURS
 

Homer

Medlem
Nya Zeeland specifikt undtantaget denna gång




Exclusive companion offer.
Sales period: 9-16 October 2017.
Travel period: 9 October 2017 to 31 May 2018. All travel must be completed by 31 May 2018.
Blackout dates: from 15 December 2017 to 10 January 2018.

Offer is valid for Qatar Airways operated flights booked on qatarairways.com and from select origins to select destinations, with the following exceptions: flights to and from Bahrain, Egypt, Saudi Arabia, United Arab Emirates, United States, Canada, Argentina, Brazil and New Zealand.
 

LarsCph

Medlem
Præcist booket via Qatar Airways webside på kampagen som findes til og med i dag:

København -> Denpasar (Bali) via Doha.
Business class (booking klasse R)
2 voksne + 1 barn
Ud: 21. Juli
Hjem: 10 August

Samlet pris DKK 43.230 (DKK 15.394 per voksen og DKK 12.442 for barnet).

Edit: Det er "kun" business class promo som kan købes i sommerferien ser det ud til, jeg forsøgte at søge på economy og der får jeg kun priserne frem når jeg søger i f.ex. maj/juni. Der er til gengæld stadig rigeligt med pladser at findes på business promo så vidt jeg kan vurdere.
 
Last edited:

pep

Medlem
Bookede igår aftes SGN-Kigali t/r business for at udnytte sidste dag for deres Double Tier Points promotion. Jeg bookede næstbilligste (D-klasse - "Value-business") business for at få maksimal udnyttelse af deres kampagne (100% flere Q-credits) til at beholde mit Platinum kort. Dyr billet: 3817 USD, men at beholde ("regain") tier på Platinum niveau er meget værd for mig (får som regel mindst 2 upgrades for de tildelte Q-credits). Rejser i Januar
 

LarsCph

Medlem
@pep Jeg nåede også at booke min vintertur her den kommende februar til kontoret i Manila på den aftale :) Jeg er dog kun på guld niveau, men det er egentlig fint dækkende for mit behov umiddelbart med lounge adgang når jeg flyver oneworld i Europa. Opgraderingerne med Q-Credits når jeg typisk ikke selv at anvende :)
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen