Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

LSH

Medlem
Singapore kampanjen har väl inte börjat då? När jag tittade qatars priser över påsk verkar det ha varit blackout då.
Riktigt att kampanjen över Moskva för ca 20k har inte börjat då. Däremot går det att hitta över FRA/LHR/CDG för ca 23K. Då oftast i A380. Många av avgångarna dyker inte upp i tredjepartstjänster eftersom de innehåller ett ben i SAS GO. Dock bokningsbara hos Singapore. Visst, det skiljer 6K men det är bättre flygningar (tror jag), poäng till "rätt allians" samt vettig möjlighet till open jaw AKL//CHC. Därav min beslutsångest.
 

Johanna

Medlem
Singapore kampanjen har väl inte börjat då? När jag tittade qatars priser över påsk verkar det ha varit blackout då.
Jag kollade också då men hittade inget. Igår hittade jag dock priser med Turkish för ca 10 500 kr i business t o r och slog till. Nu ska jag bara hitta hotell.
 

Otto

Medlem
Är det någon som fått igenom rabatten med visa? Använder VISA som rabattkod men blir samma pris som om jag inte lägger in koden....
 

toer00

Medlem
Är det någon som fått igenom rabatten med visa? Använder VISA som rabattkod men blir samma pris som om jag inte lägger in koden....

Det finns vissa restriktioner, t.ex. gäller den inte om man använder det s.k. "Companion priset" dvs man åker med någon annan i samma PNR
 
Toppen