Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

inka

Medlem
Tack Homer :) Inser att jag borde nog sökt innan jag ställt frågan, fanns ju hur mycket bra info som helst, tack igen!
 

Gus

Medlem
Jag bokade via flygstolen.se Arlanda-Doha-Bangkok i business. Då vi vill till Koh Lanta så kom jag nu på att det hade nog varit smidigare att flyga direkt till Phuket och sedan ta båten till Koh Lanta, alltså Arlanda-Doha-Phuket. Vet någon vad den ändringen skulle kosta att göra, om den ens är möjlig? Både Qatar och flygstolen tar ut en avgift kanske? Det blir nog dyrt!? :eek:
 

mylabel

Medlem
Jag bokade via flygstolen.se Arlanda-Doha-Bangkok i business. Då vi vill till Koh Lanta så kom jag nu på att det hade nog varit smidigare att flyga direkt till Phuket och sedan ta båten till Koh Lanta, alltså Arlanda-Doha-Phuket. Vet någon vad den ändringen skulle kosta att göra, om den ens är möjlig? Både Qatar och flygstolen tar ut en avgift kanske? Det blir nog dyrt!? :eek:

Det blir nog dyrt som du skrev. Skulle hellre köpa BKK-KBV/HKT-BKK med TG i business som är mycket billigare.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Jag bokade via flygstolen.se Arlanda-Doha-Bangkok i business. Då vi vill till Koh Lanta så kom jag nu på att det hade nog varit smidigare att flyga direkt till Phuket och sedan ta båten till Koh Lanta, alltså Arlanda-Doha-Phuket. Vet någon vad den ändringen skulle kosta att göra, om den ens är möjlig? Både Qatar och flygstolen tar ut en avgift kanske? Det blir nog dyrt!? :eek:
Om du ändrar biljetten före avresa, blir det "Repricing" + ombokningsavgift (+ resebyråns egen avgift ifall du har bokat genom en resebyrå).
I detta fall har kampanjen redan slutat så det blir väldigt stor prisskillnad när det blir repricing.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen