Senaste nytt

Ny promo:Double Points Plus More 16/9 – 16/12 2018

Lite off topic:

Ni som bor IHG, bokar ni med Reabates? Det måste väl vara bättre än appbonusen? Tänkte att man får 12% kickback där. Jag har ingen aning, därför jag frågar.
 

kristerj

Medlem
Fick också en ganska jobbig med fyra olika brands för att få 17 600 poäng:

upload_2018-9-4_16-34-2.png
 

jb2731

Medlem
top_corners.jpg

spacer.gif

Points Earned
spacer.gif

MB_offer_table_cup_empty.jpg

spacer.gif

0 of 37,800 points
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif

Completed Offers
spacer.gif

MB_offer_table_medal_empty.jpg

spacer.gif

0 of 4
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif

Days Left
spacer.gif

imgancnt.png

spacer.gif

bottom_corners.jpg

spacer.gif

corners.png

Earn 37,800 total bonus points.
spacer.gif

Complete all your offers to get 37,800 total bonus points.
spacer.gif
spacer.gif

spacer.gif

Point Value
spacer.gif

Offer Description
spacer.gif

Status
spacer.gif

spacer.gif

3,200
spacer.gif

spacer.gif

Travel with the IHG® App
spacer.gif

Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 3,200 bonus points.
spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

11,200
spacer.gif

spacer.gif

Discover Our Brands
spacer.gif

Stay at 2 brands and get 11,200 bonus points.
spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

8,400
spacer.gif

spacer.gif

Saturday Stays Bonus
spacer.gif

Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 8,400 bonus points.
spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

15,000
spacer.gif

spacer.gif

Double Your Stay
spacer.gif

Earn double points on every stay, starting with your second stay, up to 15,000 bonus points.
spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif
 

DanielKif

Medlem
Det verkar som att för att få de dubbla poängen så MÅSTE man nå upp till 15k poäng själv först, innan man får del extra poängen.
 

Kris

Medlem
Yes, det är så jag tolkar det.
Från och med stay #2 i perioden får man dubbla poäng på sina stays. Dock max 15k extra. Så får du utan kampanj 4k, blir det 8k totalt. Och i exemplet en stay på 20k utan kampanj blir det 35k totalt.

Edit: nu läste jag ditt inlägg igen. Det verkar som att du menade att mitt första exempel (4k stay) inte skulle ge utdelning alls?
 

DanielKif

Medlem
Yes, det är så jag tolkar det.
Från och med stay #2 i perioden får man dubbla poäng på sina stays. Dock max 15k extra. Så får du utan kampanj 4k, blir det 8k totalt. Och i exemplet en stay på 20k utan kampanj blir det 35k totalt.

Edit: nu läste jag ditt inlägg igen. Det verkar som att du menade att mitt första exempel (4k stay) inte skulle ge utdelning alls?
Så tolkade jag det med. Men jag läste om en person på ett annat forum som frågat IHG om vad som gäller och enligt dem så måste man upp till 15k i kampanjperioden för att få dubbla poäng överhuvudtaget.
Så får du 4k på en stay och 3k på en annan så får du ingen bonus för dem innan du nått 15k.

Får hoppas de svarade honom fel.
 

Kris

Medlem
Från T&C: Double points will be awarded on all Qualifying Stays starting on your second Qualifying Stay, between 16 September 2018 and 16 December 2018 (both dates inclusive). Maximum bonus award is 15,000 bonus points during this campaign (on top of base points earned).

Verkar vara någon från ihg som tolkat fritt... :)
 

DanielKif

Medlem
Från T&C: Double points will be awarded on all Qualifying Stays starting on your second Qualifying Stay, between 16 September 2018 and 16 December 2018 (both dates inclusive). Maximum bonus award is 15,000 bonus points during this campaign (on top of base points earned).

Verkar vara någon från ihg som tolkat fritt... :)
Får hoppas det.

Här är det som skrevs som jag reagerade på:

I sent them a message on Facebook asking if to complete the 'task' you needed to actually get all 15,000 points or if you only need to participate in the double points promotion by staying 2 nights. this is what I got back:

"Joel here, P*******, on behalf of Frank. Yes, you need to receive 15,000 bonus points in order to accomplish the "Double Your Stay" task. Once again, double points will be awarded on all qualifying stays starting on your second qualifying stay (maximum bonus award is 15,000 points). Let me know if you have any questions."
 
Toppen