Senaste nytt

Ny promo:Double Points Plus More 16/9 – 16/12 2018

nissefalk

Medlem
Den där var inget vidare för mig, dubbla poäng upp till 15,000 och 3,800 poäng för att boka 2 stays med appen, tråkigaste kampanjen från IHG på länge.
 

Kris

Medlem
Accelerate-sötebrödsdagarna är förbi... Fick själv följande två moment: (där jag antar att första är samma för alla)

15,000 Double Your Stay
Earn double points on every stay, starting with your second stay, up to 15,000 bonus points.

1,900 Travel with the IHG® App
Book 3 stay(s) with the IHG® App and earn 1,900 bonus points.

App-momentet är som vanligt boka och avveckla stay inom kampanjperioden.
 

Homer

Medlem
Den här var onekligen ganska bra.



15,000 Double Your Stay Earn double points on every stay, starting with your second stay,

22,400 Discover Our Brands Stay at 2 brands and get 22,400 bonus points.

6,400 Travel with the IHG® App Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 6,400 bonus points.

8,000 Earn More, Faster Earn 8,000 bonus points when you book 2 Bonus Points Package stay(s)

18,400 Your Achievement Bonus Complete 3 of the 4 offers and earn (an additional) 18,400 bonus points.
 

Kris

Medlem
Har kollat lite vad andra rapporterat. Verkar vara väldigt stor spridning på individuella varianter av kampanjen. Min kampanj var ju totalt lam i jämförelse med den ovan. Nog för att det brukar vara skillnad, men inte 29x... (vad jag kan minnas i alla fall)
 

DanielKif

Medlem
4bd1b83621fc8e1b1be5bb2f22febfda.png

Fick de här två. Kommer bo på två brands. Sedan är jag nöjd med IHG för denna kampanj.
 

palmen

Moderator
Jag fick en helt OK även om det blir svårt att klara för mig.
Att få in 5 weekends kommer att bli svårt då jag bara har 1 weekend inbokad och lär inte spontaboka 4 weekends till under kampanjperioden.
4 Brands skulle ju vara möjligt att ta. IC har jag redan inbokat och har en resa som hotell inte är bokat för. Återstår att se om jag kan få in en till resa med 2 hotellnätter. Då det troligtvis blir max 4 stays under perioden (lägger en hel del på Hilton) så blir det svårt med 5 Corporate stays dessutom.

15,000 Double Your Stay
Earn double points on every stay, starting with your second stay, up to 15,000 bonus points.

22,400 Discover Our Brands
Stay at 4 brands and get 22,400 bonus points.

15,600 Saturday Stays Bonus
Stay 5 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 15,600 bonus points.

5,200 Corporate Account Bonus
Stay 5 time(s) using your corporate rate and earn 5,200 bonus points. Stays booked through your corporate portal count toward the promotion.
 
Toppen