Senaste nytt

Ny PointBooster

tourist

Medlem
Hur räknar dom detta? Om jag flyger till LHR med AC-flightnumber men flygs av SAS, räknas detta som en kvalificerad flygning?

Om jag "gissar" på 5 resor i economy men det blir 10, hur många poäng blir det då?
Om jag "gissar" på 5 resor i economy men det blir 3, hur många poäng blir det då?

Jag är inte utvald (inte än i alla fall) den här gången, men för tidigare PointBooster-kampanj skulle svaren vara

Ja

5*300=1500

0 (noll)
 

Cornelius

Medlem
Ah, vad synd jag tycker om er två, Roger J & Traveller - endast 24 tusen extrapoäng...:p

Hur var det med er som fick vara med i 'dubbla poäng i februari-kampanjen' - är det någon som får ta del i båda?
 

agehall

Medlem
Jag fick mitt mail igår, så nu måste jag klura ut hur många SK-flighter det kommer att bli i vår.. Tyvärr blir det nog inte så värst många, men några stycken ska jag väl kunna fixa.

Måste säga att jag tycker det här är en väldigt trevlig (och enkel) kampanj som SAS har hittat på. Hoppas de fortsätter köra dessa framöver också.
 

J.Myller

Medlem
Fick mitt mail idag. Har fyra bonusflighter bokade på SK men som jag förstått det så räknas inte dessa för Pointbooster.
Beräknade på två enkelresor i economy.
 

Agö

Medlem
Yes, dags för detta igen (bra med en drive på hösten och en på våren varje år).

Dessvärre i Sydamerika halva mars men ska nog kunna hinna med sex enkelresor i economy extra och två enkelresor i economy.
 
Toppen