Senaste nytt

Ny opdateret menu i Europa

dino_81

Medlem
Fanns en "gammal" goding kvar på kvällens sena flight från Bryssel. Var tvungen att jämföra de båda och trots min tidigare skeptism var den nya väldigt god. Små knapriga bitar av kola, en härligt krämig "core" och även små chokladbitar... Mums! En värdig ersättare.

Fenomenalt trevlig purser (Robert) förgyllde flighten!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 179

Joakim P N

Medlem
Själv tyckte jag den nya frukt- och nötblandningen var riktigt god, och dessutom en ganska rejäl storlek på påsen. Lite komiskt dock att det på baksidan av påsen står att den kan innehålla spår av nötter :)
 

Mark

Medlem
Döm om min förvåning när jag idag, för första gången på mycket länge, var förbi McDonalds och skådade denna chokladmuffin. Medge att den onekligen liknar SAS förlorade skatt! @agehall kan detta vara räddningen för oss beroende? (Tyvärr kunde jag inte testa den)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    697,8 KB · Visningar: 234

agehall

Medlem
Undrar om det är samma leverantör... Tyvärr så är det ju svårt att gå till McD när man sitter ombord, så jag hävdar fortfarande att SAS bör ta till baka sin chokladmuffin!
 
Undrar om det är samma leverantör... Tyvärr så är det ju svårt att gå till McD när man sitter ombord, så jag hävdar fortfarande att SAS bör ta till baka sin chokladmuffin!
Fik du testet den nye muffin, eller sultestrejkede du i protest? ;)

Må indrømme at jeg fatisk er rigtigt nysgerrig på den nye muffin... Måske er det tid til et muffin-run... :D
 

Mark

Medlem
Jag testade den nya varianten i förra veckan och måste säga att jag blev positivt överraskad, men den når inte upp till samma nivå som sin chokladmotsvarighet.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    851 KB · Visningar: 165
  • image.jpg
    image.jpg
    871,6 KB · Visningar: 153

Mark

Medlem
Själv tyckte jag den nya frukt- och nötblandningen var riktigt god, och dessutom en ganska rejäl storlek på påsen. Lite komiskt dock att det på baksidan av påsen står att den kan innehålla spår av nötter :)

Helt underbar observation! Jag var tvungen att dokumentera detta för att tro det är sant.

Jag håller f.ö. med om att den nya nötmixen är riktigt god.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 190
  • image.jpg
    image.jpg
    1 012 KB · Visningar: 187

Coco

Medlem
Döm om min förvåning när jag idag, för första gången på mycket länge, var förbi McDonalds och skådade denna chokladmuffin. Medge att den onekligen liknar SAS förlorade skatt! @agehall kan detta vara räddningen för oss beroende? (Tyvärr kunde jag inte testa den)

Jag kan bekräfta att den till och med är godare än SAS-muffinsen.
 
Toppen