Senaste nytt

Ny necessär i British Airways First class

Homer

Medlem
En sådan har jag! Känns som jag är med i StarTrek när jag har den på... ;)
/First Commander Malu

Vänta bara tills du får en röd en med lucka bak :cool:
superlangbein.gif
 

doc

Medlem
Tur att vi har många gamla First och CW necessärer hemma, som vi kan ta med oss då, men så ska det ju inte riktigt vara. :p
 

EricT

Medlem
Om folk har efterfrågat deoderant så är det iaf inte den de har ombord nu de har efterfrågat. Ett hårt litet stift som blir kladdigt och sjukt kletigt när det används. Förstör kläderna.

På väg hem från JNB på BA54 igår meddelade personalen i F att man nu har tofflor "on request" och de visade sig vara "typ" samma som de haft tidigare men mörkblåa som deras strumpor numera är.

Så det finns alltså eller ska iaf finnas. Personen som informerade mig hade alltså fel.
 
Fick den gamla när jag flög JNB-LHR i början av månaden. De hade inga ögonbindlar ombord över huvud taget till stackarna i J, så kabinpersonalen tömde alla F necessärer de hade i överskott på bindlar.

Den gamla necessären var undermålig, den nya är tydligen en rejäl "enhancement".

Jag fick också en pyjamas och mörkblå tofflor, båda i fel storlek. Flög Thai F några veckor tidagare, deras pyjamas och tofflor var av betydligt högre kvalitet, dessutom frågade flygvärdinan vilken storlek jag ville ha.

Just ögonbindlar, öronproppar, tofflor och pyjamas är vad jag behöver i F, resten struntar jag i.

Johan
 

doc

Medlem
Så här ser i alla fall det herrar får i Club World ut nu:

I tygpåse:
  • Tandborste med tandkräm
  • Elemis Pro-colagen Marine Cream
  • Elemis Skin Soothe Shave Gel
  • Elemis Ultra Conditioning Lip Balm
  • Rakhyvel
  • Penna
  • Sockar
Delas ut separat:
  • Ögonbindel
  • Öronproppar
amenity-kit-ba.jpg
 
Toppen