Ny necessär i British Airways First class

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av EricT, 14 December 2013.

1. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte British Airways F till JNB igår. British Airways har bytt necessär oc erbjuder inte ens tofflor längre i F. Tråkig utveckling.

2. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enhancements ?!

3. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som tyckte den gamla necessären var ganska tafflig jämfört med andra bolags F-necessärer. Är den nya ännu "billigare"?

OT: Åkte Club World i veckan, ingen ögonbindel eller öronproppar i skopåsen, man fick fråga efter detta. Besättningen hade dessa i galley. Eftersom detta var en kvällsflygning bad nästan alla att få dessa. Märklig besparing

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flög British Airways F mellan SFO-LHR i förrgår och fick tofflor. Fick även en pyjamas till frugan. Necessären var inte mycket att ha dock.

Man fick också be om ögonbindel. Antar det var samma med öronproppar.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att de gjort enhancements i CW är känt, men att det även skett i F visste jag inte.

Jag tycker det är helt briljant att de tagit bort öronproppar och ögonbindeln från CW - det var ju bara något alla ville ha - för att ersätta det med rakhyvel och en penna...

3 personer gillar detta.
  6. Homer

Homer Medlem

Penna kan ha en avgörande betydelse för en del

http://www.businessclass.se/forum/s...s-i-ekonomiklass-aer-katastrofalt-daligt.html

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pennan är bra. Problemet är väl att den bara borde ha lagts till, utan att andra vässentliga delar tagits bort.

8. Homer

Homer Medlem

9. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste ändå ge pluspoäng för en deodorant. För en uppfräschande arrival-dusch så är faktiskt detta kit alldeles utmärkt. Ögonbindel fick jag tillsammans med pyjamas och tofflor separat när jag flög LAX-LHR i november. Öronproppar är jag inte säker på om jag fick några, men jag brukar ändå sova med NC-lurarna på.

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Malu, november är EVIGHETER sedan... ;)

Du fick nog det gamla kittet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!