Senaste nytt

Ny megabonus på gång

AABack2ARN

Medlem
Vet inte om villkoren är olika men för mig ser det ut så här

It’s a win-win-win:
  • Register by April 15, 2016
  • Stay at participating properties between February 1 – May 15, 2016
  • Win #1: Earn 10,000 bonus points after 15 paid nights plus 2,000 bonus points each additional night, up to 20,000 bonus points
  • Win #2: At the same time, earn a free night after two paid stays (register separately in your online account)
  • Win #3: Unlock a new bonus points offer in your online account after you win #1 and #2
    Every stay counts at 4,000+ hotels worldwide. Enjoy your free night and redeem points for additional stays, shopping, dining, exploring and more.

Så min tolkning är att win #3 får man först när man nått både #1 och nummer #2

Jag har två paid stays och jag ficken bonusnatt (cat 1-5). Jag har inte 15 betalda nätter så jag har inte fått reda på win #3.

P.S. Uppenbarligen är villkoren olika ser jag nu.
 

nissefalk

Medlem
Ja då är villkoren olika, jag har inte bott på Marriott på över 4 år, mitt ser ut som nedan, registrerade idag också ett konto till min fru och har bokat totalt 4 stays mellan oss, inte illa att på det få 2 fria nätter.

It’s a win-win-win:

  • Register by April 15, 2016
  • Stay at participating properties between February 1 – May 15, 2016
  • Win #1: Earn a free night after two stays
  • Win #2: Unlock your new bonus points offer – and register when it appears in your online account
  • Win #3: Every stay counts at 4,000+ hotels worldwide
 

mha321

Medlem
Nu postade min stay (Marriott är bra på att göra det snabbt, tycker jag).

Däremot så verkar det snarare handla om en formulering. För vad jag kan se så låstes inget extra upp, förutom att en av de två nu är listade som "Achieved". Det finns åtminstone inget nytt offer tillgängligt.

Fast det kanske dyker upp om någon dag eller två. Certifikatet man skulle få vid achievement har inte dykt upp heller.

Tveksamt om jag kommer pricka målet på antal nights, så jag får nog inte se det. Har en veckolång stay som avslutas efter deadline, och därmed missar jag alla de nätterna. Annars hade det nog gått bättre.
 

nissefalk

Medlem
Nu har jag bott 2 gånger på Marriott, fick mitt cert för en fri natt 2 dagar efter andra utcheckningen, 2 dagar senare kom nästa bonus offer som man skulle registrera sig för inom 24 timmar och det ger då 2,500 poäng på nästa stay som tur var såg jag bonus grejen idag 2 timmar innan jag skall checka in på ett Fairfield Inn senare idag.
 

David

Medlem
Gjorde mina två stays och fick certifikatet men missade nästa bonusen, loggade in lite då och då men såg inget och antog då att man behövde även klara av de 20-nätterna. Jaja, har ändå inte kunnat pricka in speciellt många Marriott nätter hittils i år, får bli att gå all-in på double night-kampanjen istället. :)
 

Layzedad

Medlem
Gjorde mina två stays och fick certifikatet men missade nästa bonusen, loggade in lite då och då men såg inget och antog då att man behövde även klara av de 20-nätterna. Jaja, har ändå inte kunnat pricka in speciellt många Marriott nätter hittils i år, får bli att gå all-in på double night-kampanjen istället. :)
Efter 20 nätter fick man ett erbjudande om fem nätter med 1000 poäng för varje
 

David

Medlem
Upplägget på höstens MegaBonus är lite annorlunda. Denna gång kan man välja mellan två olika alternativ. Tydligen kommer detta inte upp under Promotion Central, iaf inte för registrering fn. men kanske när perioden har startat 15:e september.
  • Travel a little? Earn faster with 5,000 points after just two stays. A stay equals one or more nights spent in a row, whether one night or a whole vacation – so if you’re planning just a couple of getaways, this is the best option for you.
  • Travel a lot? Go farther with 10,000 points for every 10 nights stayed. Nights count rather than stays for this choice, so you can watch your points add up along with your time on the road – up to 50,000 points.
  • All you have to do is register. The registration deadline is December 15, but if you register now, you can earn for the whole MegaBonus period – September 15, 2016 through January 15, 2017. The earlier you register, the earlier you earn.
Choose Your Reward (Pick Your Bonus)
 

David

Medlem
Och idag fick jag mailet från Marriott i vilket man skall välja (om man inte redan gjort det). De brukar vara dåliga på att skicka ut mail med sina promotions, förhoppningsvis är inte detta en engångsföreteelse.
 
Toppen