Ny mail för EuroBonus Diamond

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av taxvalp, 9 April 2014.

1. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan meddela att det nu finns en mejladress för EuroBonus-support för Diamondmedlemmar. Vet inte hur officiell den är men den är enligt samma mönster som adressen för guld-medlemmar, som flera av er säkert redan känner till...

1 person likes this.
  2. mha321

mha321 Medlem

Av ren nyfikenhet, hur fick du tag i den? :) De adresserna verkar ju vara allmänt hemliga - har aldrig sett den för guld i någon officiell dokumentation heller... (Kommer inte ihåg hur jag fick tag i den, men det måste varit i kontakt med kundtjänst av någon annan anledning)

3. Charlie D

Charlie D Medlem

Vad bra! Vilken är adressen?

4. Friskytten

Friskytten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att det står/stod på pappret när man fick nytt guldkort på posten?

5. mha321

mha321 Medlem

Hmm, kanske stod på det allra första utskicket en gång för länge sedan. Men jag brukar inte få något utskick varje förnyelse, kanske pga att jag inte har något vanligt eb kort utan bara cobranded... Så antingen fick jag det för så länge sedan att jag inte kommer ihåg, eller så har det tillkommit efter att jag fick guld första gången :)

6. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Föreslår att kommunikation kring dessa typer av adresser sköts som PM så att sas inte stänger ner funktionen pga att den missbrukas.
    Det är en rätt värdefull funktion och jag har alltid fått snabbt svar när jag kontaktat dem den vägen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!