Senaste nytt

Ny Lufthansa Business Class-rea 14 december

Dr. Miles

Expert
och nu SWISS har också linkande kampanj till Boston och Montreal.

SWISS Flight from Stockholm to Boston from SEK 11'780:-
SWISS Flight from Stockholm to Montreal from SEK 11'852:-

SWISS kampanj skrev:
Fare Conditions:
Purchase by: 14.12.2011
Departure period: 20.12.2011 - 29.03.2012
Advanced purchase: 0 days
Minimum stay: 0 days
Maximum stay: 3 months
Rebooking: Not possible
Not refundable

Price for a return flight per person incl. taxes, fees and service fee. Sales period and availability are limited.

Skilnad från Lufthansas Z klass biljett, kan man uppgradera SWISS Z klass till First class med Star Alliance Upgrade.
Uppgradering från Business till First mellan Europa-Nordamerika kostar 50.000 EuroBonus poäng per sträcka.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Ok... nu bokat efter ganska mycket jobb. Utmaningen var att min polare som bor i Skåne vill med. Lufthansa ® - Book cheap flights online | Cheap Lufthansa airline tickets from 999kr är en bra sajt, och man får med alla JV bolag i Nordamerika inga problem.. Dock verkar inte man inte förstå på Online teamet att på samma sätt som NYC har 3 flygplatser (JFK, LGA, EWR) så har WAS också 3 (IAD, BWI, DCA). Jag tror till och med IATA har detta så, och DCA fanns inte med.

Min kompis behövde åka till CPH tidigt, så bästa flighten var CO 122 från EWR till CPH, men det gick inte att boka DCA-EWR online. Så telefon var det som gäller. Tyvärr ingen hit på LH i Cape Town, så jag ringde CO.

Man tar bara 25kr för bokningen, kan varmt rekommendera ringa CO på kombinerade Star bokningar över Atlanten.
 

airborn

Medlem
har bokat kampanjen via travellink affärsresor. bokningen är klar och bekräftat och syns på check my trip. sista ändringsdatum var angivet till idag.

men den är inte biljetterad? sitter det ngn där som biljetterar även kvällstid. Är rädd för att bokningen kanske inte är kvar imorgon. Vill helst inte ringa deras travel service heller. de debiterar typ 400kr bara för att svara...
 

Roger J

Medlem
Om Travellink har bekräftat bokningen till dig kan du nog vara lugn. Det kan vara kö till biljetteringen hos Lufthansa. Skulle det mot förmodan bli problem imorgon får du kräva av travellink att de löser det.
 

Dr. Miles

Expert
Hej! En fråga,
om man postar till Aegean Aegean Airlines | Earn Miles
stämmer det då att GOT-PEK t/r blir
1700 + 4853 (4900?) x 2 x 200% (Z klass)=26400 poäng?
Alltså instant *G?
Vill gärna veta innan jag bokar mina dyraste biljetter nånsin :)

Tack!

Ja, du får Aegean Gold direkt.

Dock kalkylen blir [1.700 + (4.853 x 200%)] x 2(t/r) = 22.812 miles.
1.700 miles för LH flyg inom Europa är redan inkl. kabinbonus.
 
Toppen