Ny logotyp och grafisk profil för Priority Pass

Diskussion i 'Lounger' startad av sweflyer, 5 Oktober 2015.

1. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Noterade att Priority Pass har ny logotyp och grafisk profil. det gäller både på webben, i appen och på nyutfärdade kort. Ett stort lyft mot det gamla tunga och svarta i profilen, som aldrig andades någon exklusivitet i min mening. Gissar att vi kommer få se ett antal nya rollups och skyltar på flygplatser framöver.
    Priority Pass New Logo 2015.jpg

2. naeem

naeem Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen. Hoppas de uppdaterar sin app för iOS också, som fortfarande har den gamla UI-designen - fast LoungeBuddy kanske är bättre..

3. Tobias V B

Tobias V B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har faktiskt redan uppdaterat iOS-appen, men den fungerar inte över huvud taget. Går inte att söka på någon lounge över huvud taget. Uppdatera den inte än!

SNIFF gillar detta.
  4. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lyckades logga in på sidan: Så här ser det visst kortet ut.
    upload_2015-10-5_22-28-25.png

5. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant! I Aviator på CPH för någon dag sedan hade de en skylt med två kort, ett svart liknande de gamla vanliga. De hade också ett med vit bakgrund. Det såg inte alls ut som det på din bild. Kanske kommer de i olika versioner?

6. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Appen till Android blev rejält mycket fräschare! Fungerar gör den också.

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

7. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De enda jag känner till i form av utseende är det jag själv har samt SELECT-kortet, vilket verkar vara någon USA-grej som är lagom begränsad. Jag har ett "PP Unlimited"

Select | Priority Pass

8. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Select skall se ut som alla andra Priority Pass-kort, bara det att det står "Select" ute till höger. Hittade en bild på deras hemsida, och alla är svarta så undrar vad det var för ett vitt kort jag kan ha sett. Nya logon hade det i alla fall o_O
    PP_Select_Card-c5159610-53fe-4ae3-a44a-a23b1fc2c46a.jpg

9. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske kan be någon rulla förbi Aviator i CPH och ta en bild...

10. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra idé :)
    Skylten med de två korten stod på vänstra delen av disken alldeles intill dörren.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!