Senaste nytt

Ny linje Västerås Helsingfors

trekker

Medlem
Dom verkar ju iallafall satsa ratt hart med 3 avgangar varje vardag och mojlighet att aka ut pa morgonen fran Vasteras och jobba I Helsingfors och sen aka hem pa kvallen.
 

Agö

Medlem
Och här har vi tidtabellen. Riktigt flotta tider.

upload_2016-7-14_21-25-49.png

http://www.nextjet.se/filer/pressrelease---nextjet-oppnar-ny-linje.pdf
 

nota bene

Medlem
Kul linje som faktiskt kan fungera mot östeuropa, finland, asien och kanske i någon mån Finnairs USA-linjer [även om bil/buss till ARN säkert ger samma totala restid]. Tror ni det kommer att gå att få AY-plus poäng på dessa? Borde väl vara möjligt... Bidrar ju i alla fall lite.
 

Brandten

Medlem
Kul linje som faktiskt kan fungera mot östeuropa, finland, asien och kanske i någon mån Finnairs USA-linjer [även om bil/buss till ARN säkert ger samma totala restid]. Tror ni det kommer att gå att få AY-plus poäng på dessa? Borde väl vara möjligt... Bidrar ju i alla fall lite.
Spännande att se hur du checkar in allt ditt (ibland) bagage på en ATP, om du nu tänkte använda dig av linjen.

För mig blir det något längre till Västerås än till Arlanda och så länge det inte ger något till Eurobonus måste jag tyvärr stå över, men spännande ändå.
 

nota bene

Medlem
Är inte tanken att man ska hinna med planen österut ifrån helsingfors???
Jag kan inte dom tidtabellerna men det. låter ju logiskt
Det där tiderna är perfekta för det. Morgonflighten hinner man med en del europaflighter och inrikes. Eftermiddagen är perfekt för Japan och vissa Kina. Sena flighten är bra för HK, sena inrikes och eventuellt andra sena asiatiska anslutningar.

Jag åker ARN-HEL t/r minst en gång i månaden, och en del annat med anslutning i HEL och just denna typ av tider är de jag åker på.
 
Toppen