Senaste nytt

Ny layout i SAS-Eurobonusshop med ny funktion för saknade poäng

Samosaguas

Medlem
Ja, dom svarade via mail. Noterade dock att i fältet för e-post i formuläret stod mitt mobilnr. Jag ändrade detta till min mail istället. Jag har dock inte fått någon svar på det andra inskickade ärendet.
Nu fick jag också svar via email. Poängen ska komma in på mitt konto torsdag morgon. Helt plötsligt väldigt specifika tidsangivelser... ;)
 

Gotlander

Medlem
Har lagt in 6 köp via sajten idag, det är tur att kvitton och fakturor kommer via mailen för de äldsta köpen jag la in nu var från Januari..

Oavsett en klar förbättring under förutsättning att poängen klickar in!
 

Impendill

Medlem
Fick också mail idag om kommande poäng i morgon.

Jag har legat på dem ganska ordentligt sista tiden, och förhoppningsvis har det kanske lett till en förbättring när det gäller shoppingportalen och poängen.
 
Toppen