Ny kortfilm om British Airways Första klass produkt

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Concorde, 10 Juni 2011.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    [video=youtube;85KftuY8kxQ]http://www.youtube.com/watch?v=85KftuY8kxQ[/video]

Tycker den visar väl vad British Airways vill uppnå med sin Första klass produkt. Inget glam eller tokigt överflöd utan snarare understated Engelsk elegans, tilltalande till corporate klientelet.

Privatpersoner som önskar stek och glam lär inte bli så impade.

2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte för att jag förstår hur jag ska kunna hamna i British Airways första klass under överskådlig tid, men måste säga att filmen ger en lite väl osexig vibb. Mer glitter o glam tack. :)

3. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade förmånen flyga BAs "gamla" F för en vecka sedan. Inte så impad!! Antik kabin, tom i jämförelse med Lufthansas gamla F. IFE känns som ett skämt, man har förvisso rangerat ut kassetbandspelarna, skärmen håller kreditkortsstorlek. Man kan dock låna DVD spelare och se på hyfsat nya filmer. Service är ok, men känns inte speciellt lyxig och maten också relativt "ordinär". Nya F är säkert en helt annan affär.

Concorde room på LHR T5 är dock en fantastisk lounge. Rek. även deras engelska champagne, Balford Brut Rose

4. Om du klickar på videosymbolen så spelas videon upp direkt i tråden :)

5. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Du åkte tyvärr på den äldsta 777 varianten som har usel ife. Dom andra planen med gamla F kabinen är mycket bättre.

6. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas man slipper den gamla F kabinen till Barbados i september. Visserligen är Barbados lite utav deras flaggskeppsline från LGW, men jag trorinte de har nya där ännu. Hoppet är det sista som överger mig.....:)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!