Senaste nytt

Ny Kampanj: Infinite Points

Layzedad

Medlem
Fick denna i mailen idag

Go ahead, earn endlessly: Get 2,000 bonus points per stay beginning with your second stay and an additional 2,000 points for each new brand you stay with.

See Details
  • Register by August 30, 2017
  • Stay at any of our participating hotels and resorts worldwide between May 27 and September 4, 2017
  • Earn 2,000 bonus points per stay beginning with your second stay.
  • Earn an additional 2,000 bonus points for each new brand you stay with, beginning with your second brand.
    • The first stay establishes the first brand. Member will earn bonus points for every additional brand they stay with.
    • The brand challenge is limited to the number of available participating brands.
 

mha321

Medlem
Är det någon som vet hur Marriott brukar räkna stays som börjar före periodens start, men avslutas inne i perioden? Brukar de räknas, eller måste hela stay vara inom perioden?
 

Falcon71

Medlem
Det borde vara OK att räkna som en stay inom perioden - men släng iväg ett mail , dom brukar ju svara rappt
 

Thornado

Medlem
"Infinite" och "endlessly" känns som lite falsk marknadsföring. Borde inte gå att tjäna mer än 200000 (en stay per natt i perioden) + 2000*(antal Marriottbrands - 1) poäng.

(iaf under förutsättning att man inte kan få stays för flera parallella vistelser)
 

jerixon

Medlem
Jasså det var som tusan...
Får väll försöka igen då kanske...
Hittade inget formulär om challenge så jag ringde efter jag mailat dem.
Vad hade för status innan din challenge?

Jag loggade in och använde formuläret där för att mejla dem, svaret kom idag efter ett par dagars väntan. 9 stays till sista september, 4 månader, så det var ju en månad mer än jag räknade med samt giltighetstid t o m jan -19.
 
Toppen