Senaste nytt

Ny intjäning till American Express när man bjuder in nya kortmedlemmar

seat56f

Medlem
Men även om man skickar mail med metoden i mitt inlägg ovan så funkar inte länken i mailet. Så vi får nog vänta tills de får ordning på sin portal...

(Jag noterar att det finns inget sätt att "bekräfta" att man godkänner villkoren ovan, så kanske därför sidan blir blank. Kanske har de infört steget för att kunna neka poäng till de som värvar diverse familjemedlemmar/bekanta som sedan omedelbart säger upp kortet.)

Edit: nu verkar länkarna fungera igen.
 
Last edited:

ELOS

Medlem
Jag pratade precis med AMEX. Denna nya tabell är tillfällig och lanserades igår 29/8 pga SAS 70 års jubileum...
 

FF#1

Medlem
Gäller det fortfarande att den som tecknar ett premium kort får halv årsavgift första året (500kr) med detta erbjudande?
 

Gus

Medlem
Jag tänkte värva min brorsa som aldrig haft American express. När han ska ange Eurobonusnummer, måste det vara hans eget konto som anges? Det borde väl egentligen inte spela någon roll för American express vem de betalar ut poängen till?
 

blobloblo

Medlem
Jag tänkte värva min brorsa som aldrig haft American express. När han ska ange Eurobonusnummer, måste det vara hans eget konto som anges? Det borde väl egentligen inte spela någon roll för American express vem de betalar ut poängen till?

Måste vara hans eget. Amex kontrollerar med SAS vem EBnumret tillhör.
 
Toppen