Senaste nytt

Ny hemsida Turkish Airlines

Canadien

Medlem
Jämfört med SAS sida där det tar 5 minuter bara att välja datum så är ju denna snabb och lättnavigerad. Kul med kartan som visar rutten, även om den tar onödig plats på en liten telefonskärm
 

Smuffe

Medlem
Jag kommer inte in på vare sig thy.com turkishairlines.com eller p.turkishairlines.com där första och sista dirigerar om mig till turkishairlines.com så det verkar som att sidan ligger nere.
 

Dr. Miles

Expert

malmokalle

Medlem
Snyggare Seat map i alla fall;).

upload_2017-7-29_11-45-5.png
 

FFlash

Medlem
Tidigare kunde man komma in på den gamla TK sidan men nu verkar de ha gjort nånting för jag kan inte längre komma åt den gamla versionen.
Har letat nu de tabellerna för intjäning och spend men hittar inte på nya hemsidan. Har någon kanske en screenshot på den gamla versionen eller länk till de nya sidorna var tabellerna finns?
Tack för hjälpen :)
 

Dr. Miles

Expert
Tidigare kunde man komma in på den gamla TK sidan men nu verkar de ha gjort nånting för jag kan inte längre komma åt den gamla versionen.
Har letat nu de tabellerna för intjäning och spend men hittar inte på nya hemsidan. Har någon kanske en screenshot på den gamla versionen eller länk till de nya sidorna var tabellerna finns?
Tack för hjälpen :)
Lista av Turkish Airlines Miles&Smiles partner flygbolag (samt andra partners).

Miles&Smiles Program Partners | Turkish Airlines ®

Turkish Airlines Miles&Smiles award chart (inkl. Star Alliance partner)
Awards
 
Toppen