Senaste nytt

Ny flyglinje Karlstad-Frankfurt

Valley

Medlem
Klart positiva nyheter. Och så kan man hoppas att kommande tidtabell innehåller en förståndig morgonavgång :eek:
 

Palazzi

Medlem
Jag är lite besviken måste jag säga, även om jag inte kommer nyttja en linje från Karlstad. I nuläget kommer man ju inte vidare ut i världen på en biljett från Karlstad, så man måste ha slutdestination FRA.

Hoppas att man ingår codeshare-avtal med LH. Ser att man gjort just detta på en linje mellan Bristol o FRA, och det inleddes så sent som förra veckan.
 
Jag är lite besviken måste jag säga, även om jag inte kommer nyttja en linje från Karlstad. I nuläget kommer man ju inte vidare ut i världen på en biljett från Karlstad, så man måste ha slutdestination FRA.

Hoppas att man ingår codeshare-avtal med LH. Ser att man gjort just detta på en linje mellan Bristol o FRA, och det inleddes så sent som förra veckan.

Det får man väl nästan se som en förutsättning för att en sån här linje ska fungera.
 

erc

Medlem
Jag är lite besviken måste jag säga, även om jag inte kommer nyttja en linje från Karlstad. I nuläget kommer man ju inte vidare ut i världen på en biljett från Karlstad, så man måste ha slutdestination FRA.

Hoppas att man ingår codeshare-avtal med LH. Ser att man gjort just detta på en linje mellan Bristol o FRA, och det inleddes så sent som förra veckan.

Enligt uppgifter från igår ska det finnas interlineavtal på plats. Utgår från att det är med Lufthansa.
 

fmansson

Medlem
Enligt den bild som finns i huvudartikeln så syns en Star Alliance logga på planet. Är bmi Regional med i Star?
 
Toppen