Ny flyglinje hjälpte lokalt bageri komma på fötterna

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 29 Januari 2013.

  1. Jacob

    Jacob Medlem

    När flygbolag öppnar och stänger linjer är det ibland lätt att bara tänka på de flygbolagsanställda och passagerarna och glömma alla underleverantörer som på olika sätt påverkas. När Flyglinjen under hösten skulle återöppna linjen Stockholm-Kristianstad, som legat nere ett antal månader efter Skyways konkurs, ville man satsa på en lokal leverantör av smörgåsar till flygningarna,…
     

    View the full post

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×