Ny Eurobonus partner - Sverigetaxi

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 27 Mars 2012.

1. Jacob

Jacob Medlem

Från 19 mars är Sverigetaxi ny partner i Eurobonus. Man tjänar poäng vid resa med taxi på 50 orter i Sverige.

Så här ser intjäningen ut:
    35 Extrapoäng på resor med Sverigetaxi vardagar kl. 07.00 – 18.00
    50 Extrapoäng på resor med Sverigetaxi övrig tid (vardagar 18.01-06.59 samt helger och storhelger)

För att tjäna poäng behöver man registrera sig på Sverigetaxis hemsida
    SverigeTaxi - Eurobonus

Introduktionserbjudande
    Under perioden 26 mars-31 maj får man 300 extrapoäng utöver ordinarie intjäning vid första resan med Sverigetaxi.

2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra idé tycker jag. Inte jättemycket poäng, men på vissa orter är de dessutom bästa alternativet (där Svea har något knasbolag).
    jag har reggat mig, får se om det fungerar.

3. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är SverigeTaxi detsamma som FlygTaxi?

Jag kan inte registrera mig, eftersom systemet säger att jag redan är registrerad - och jag är bara registrerad hos FlygTaxi.

4. Jag får samma felmeddelande.

5. Adamsson

Adamsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Saxat från Sverigetaxis EuroBonus-sida. :)

6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma meddelande här. Fördelen med denna är ju att du tjänar poäng på alla resor inte bra från och till flygplats.

Intro erbjudandet 300 extra poäng gäller bara från och till flygplats ändå.

7. Morgan

Morgan Medlem

Har nu fått mina poäng för ett par resor i april. Sen att hälften av Sverigetaxis chaufförer i Stockholm varken borde ha körkort eller taxilegitimation är en annan sak: Kommer även i fortsättningen föredra Taxi Stockholm och Topcab, möjligen 020 för att de är en femtiolapp billigare från Arlanda.

8. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. miramax

miramax Medlem

Någon som vet om detta även gäller flygtaxi? Jag hittar inte samma info på deras hemsida. 100p varje gång man åker delad taxi är något jag tjänat en hel del poäng på.

10. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo jag vet, snackat med Sverigetaxi och de informerade att Flygtaxi kommer vara kvar.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!