Senaste nytt

Ny eller gammal kabin på SK925, måndag 20 juni

Kricka

Medlem
Med anledning av det som beskrivs i mitt tidigare inlägg så fick jag ett generöst erbjudande från SAS:
25000 poäng eller 400 EUR i vouchers !
Valde det senare och tre dagar senare kom ett REK med kupongerna. Bra jobbat av SAS !
 

palmen

Moderator
Mejlade till vilken adress? Kan man klaga även om man blivit uppgraderad / Plusgrade?
Vad ska du klaga på? Om du fått en upgrade tycker jag det är lite magstarkt att sen kräva ersättning också (om nu inte något fallerat totalt så upplevelsen är sämre än ordinarie kabinklass).
 

Kevinator

Medlem
Vad ska du klaga på? Om du fått en upgrade tycker jag det är lite magstarkt att sen kräva ersättning också (om nu inte något fallerat totalt så upplevelsen är sämre än ordinarie kabinklass).

Håller med om det är op-up. Men om det är Plusgrade med pengar eller poäng?
 

Kevinator

Medlem
Då har du ju köpt platsen, men vad hade du för problem med SK925 den 20e juni som gör att du vill klaga?

Ursäkta om jag varit otydlig. Jag var inte på den flighten, dock har jag varit med om liknande upplevelser (icke fungerande stol i C) etc för uppgraderade platser jag betalat med poäng. Jag har flera Plusgrade-resor framöver och ville ta reda på vad jag har för rättigheter ifall jag råkar ut för samma sak igen.
 

palmen

Moderator
Ursäkta om jag varit otydlig. Jag var inte på den flighten, dock har jag varit med om liknande upplevelser (icke fungerande stol i C) etc för uppgraderade platser jag betalat med poäng. Jag har flera Plusgrade-resor framöver och ville ta reda på vad jag har för rättigheter ifall jag råkar ut för samma sak igen.
Skapa gärna en ny tråd med dessa frågor, dom kommer vara omöjliga att hitta framöver när dom ligger i en tråd om gammal kabin på en specifik flight ett specifikt datum. Förslag på trådtitel kan vara "Ersättning för ej fungerande stol på SAS Longhaul"
 
Toppen