Senaste nytt

NY EBG-status - när kom ert välkomstpaket?

Gött! Som andra medlemmar påpekat visade det sig att välkomnandet blev mindre pampigt än väntat. Jag fick ett brev från Mastercard (tackvare kombinerat kort) men i övrigt ingenting. Har även ett AMEX och trots tre samtal till deras kundtjänst har de inte skickat ett nytt, gyllene, kort.
 

jumbooze

Medlem
(disclaimer för smått ironiska inslag)

"Paketet" har anlänt, i min glädjeiver så blev bilderna lite suddiga, svårt att vara stadig på handen när man fått guldfeber.

Brevet kom i form av mitt nya MasterCard och guldiga tags.
Nu kan man flasha med guldkortet i kassan :) (not!)

gold2.jpg
gold1.jpg
 

jumbooze

Medlem
Gött! Som andra medlemmar påpekat visade det sig att välkomnandet blev mindre pampigt än väntat. Jag fick ett brev från Mastercard (tackvare kombinerat kort) men i övrigt ingenting. Har även ett AMEX och trots tre samtal till deras kundtjänst har de inte skickat ett nytt, gyllene, kort.

Ska se om även jag måste jaga AMEX :D
 

Appfly

Medlem
Lite OT, men hur många har sina tags guldtags på väskan (apråpå att flasha guldkort i kassan)? :D

Som jumbooze skriver, så är ju guldfebern total när man öppnar "välkomtspaktetet" trots att det inte är mycket till paket. Känslan när man för första gången öppnar "paketet" och guldkortet skiner mot en är obeskrivlig. ;)
 
Toppen