Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

Agö

Medlem
Läste slarvigt, var inte BARA Michelin...
"

Vi håndplukker de beste restaurantene
EatCard er for alle med kjærlighet til gastronomi, kokkekunst, gode råvarer, lekkerbiskener og uforglemmelige matopplevelser. Med EatCard i hånden får du – og opp til 5 gjester – alltid 10% avslag på regningen på over 100 av de beste restaurantene i Danmark, Sverige og Norge. Og du kan naturligvis bruke ditt EatCard hver dag. Hele året.

Steder det er verdt å reise etter
Med EatCard er det spesielt gode grunner til å skjemme seg selv og sine bort. Og ikke bare fordi du kan spare tusener på gode matopplevelser hvert år. EatCard gir deg opp til 25% på eksklusive opphold på over 100 nøye utvalgte kroer og hoteller i Danmark, Sverige og Norge. "

Tack! Lägger till en länk för EatCard: EatCard - EatCard.dk

Ser vasst ut måste jag säga. Det får nog bli mitt val detta år.
 
Möjligt jag tabbar mig men sökte och ser inte att någon skrivit om GoodieBagen som Diamond medlemmarna får?
Man kan välja mellan a) Concierge Service b) Kort som ger 10% på Michelin restauranger c) Ett par hörlurar.
Valde själv conciergeservicen så får vi se om vi får nån nytta av den...

Kom in på sidan via länken på mailet där de erbjuder frikort på Grönan 1juni...
Är EBD men inte fått mailet om Grönan. Är inne på mina medlemssidor men hittar ingenstans där jag kan välja förmån. Någon som kan PMa länk?
 

Agö

Medlem
Verkar vara ett begränsat utbud av biobiljetter (498 kvar) och hörlurar (761 kvar), åtminstone på danska sidan.
 

jth

Medlem
Vet inte om det varit uppe i tråden redan, men jag gav bort ett silverkort och såg nu att det dykt upp som en post i min kontostatus. Det verkar som man förberett för att det kommer kosta poäng i framtiden, men nu stod det 0 poäng. Intressant.
 

NotRyan

Medlem
Vet inte om det varit uppe i tråden redan, men jag gav bort ett silverkort och såg nu att det dykt upp som en post i min kontostatus. Det verkar som man förberett för att det kommer kosta poäng i framtiden, men nu stod det 0 poäng. Intressant.

Nja, det verkar som man förberett för intjäning va? Hur ser det ut hos mottagaren, har dom fått 50.000 qualifying only?

02 maj 2014
GOLD card given to EBxxxxxxxxx 0 0
Basic Points, qualifying only

EDIT: Kollade med min mottagare, det står så här:

02 maj 2014
GOLD card received from 0 0
EBxxxxxxxxx
Basic Points, qualifying only


Mvh
/NotRyan
 
Last edited:
Toppen