Senaste nytt

Ny ClubCarlson kampanj, trippla poäng samt extra poäng sön&mån

Fredrik

Medlem
Nu kan jag bekräfta att ja, man får trippla poäng även på bokningar som gjordes innan man signade upp.

Jag utgår ifrån att det samma gäller för sön/mån bokningar, men den jag hade förra veckan började på en tisdag så det är inte testat ännu.

Jag har en bokning med sön/mån där jag fick tredubbla poäng och 2*5 000 poäng. Ingen tredubbel bonus på elitbonusen.
 

Erik M

Medlem
Hur snart får ni poängen? Jag bokade i denna kampanj, bodde i söndags och har inte fått en enda poäng.
 

mha321

Medlem
Mina poäng postades inom 3 dagar. 2 nätter sön-måndag, 27000 poäng med alla extra poäng, skönt!
Vad jag förstått så är det på de flesta (alla?) Radisson en manuell rutin för att godkänna postningar. Kan tänka mig att det av den anledningen ofta postad snabbare om man checkar ut en måndag än en fredag tex.
 

FFlash

Medlem
Mina poäng postades inom 3 dagar. 2 nätter sön-måndag, 27000 poäng med alla extra poäng, skönt!
Skulle även tillägga som data point att jag fick 5000+5000 promo bonus för sön+mån nätterna vardera på en gång, samma stay alltså så det gick att maxa bra
 

Erik M

Medlem
Mkt bra ... följande fick jag för en enda natt:
Room Points: 1,643
Promotion Points - Triple Points Time Bonus: 3,285
Promotion Points - Triple Points Time Bonus: 5,000
Room Points - Gold 35% Bonus: 576

Det räcker alltså till en bonusnatt i billigaste kategorin.
 

mha321

Medlem
Jag har fått betydligt mer än så på en enda natt :)

Room Points 3,417
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 6,834
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 5,000
Room Points - Gold 35% Bonus 1,196

Så blir det när man väljer dyra länder, som Danmark. Då ändå bokat i billigaste tillgängliga rum :)

Synd att taket är 100'. Är nog bara en stay borta från det nu, när utestående två stays väl postas.
 

KiMeister

Medlem
Över 19k poäng för en natt, två rum på Arlandia, söndag till måndag. Båda bokades i billigaste kategorin och uppgraderade till Business.
 

Funcadelic

Medlem
Härligt, nu trillade 155 000 poäng in för min och min familjs vistelse i NY :)

Room Points 20 925
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 41 850
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 5 000
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 5 000
Room Points - Gold 35% Bonus 7 324

Room Points 20 925
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 41 850
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 5 000
Promotion Points - Triple Points Time Bonus 1 300
Room Points - Gold 35% Bonus 7 324
 
Toppen