Senaste nytt

Ny ClubCarlson kampanj, trippla poäng samt extra poäng sön&mån

Brandten

Medlem
Har en bokning i Oslo från 13/3 (kommer inte ihåg om det var kampanj då?) men undrar om jag ska avboka den 1895NOK hos Hotels.com och boka i appen 2695NOK istället. Missar ju en Hotels.com Reward-natt men kan ju bli en del extra poäng med den nya kampanjen, eller?
 

Funcadelic

Medlem
Gäller detta endast nya bokningar? Och när man registrerar sig på kampanjen, ska man ange sitt bostadsland eller där man tänkt bo?
 

mha321

Medlem
Gäller detta endast nya bokningar? Och när man registrerar sig på kampanjen, ska man ange sitt bostadsland eller där man tänkt bo?
Vet inte om den gäller nya bokningar (jag hade stay från första dagen på den, men det har inte postat ännu så jag kan inte svara hur det gick där).

Fråga två kan jag däremot svara på -- ditt bostadsland (eller det land där dit club carlson-konto hör hemma). Man kan ju dessutom inte fylla i för "där man tänkt bo" när det bara finns ett land som alternativ :)
 

Funcadelic

Medlem
Vet inte om den gäller nya bokningar (jag hade stay från första dagen på den, men det har inte postat ännu så jag kan inte svara hur det gick där).

Fråga två kan jag däremot svara på -- ditt bostadsland (eller det land där dit club carlson-konto hör hemma). Man kan ju dessutom inte fylla i för "där man tänkt bo" när det bara finns ett land som alternativ :)

Tack för svar! Dock har vi olika menyer i så fall - jag kan välja på en massa länder

upload_2017-4-11_15-8-31.png
 

mha321

Medlem
Nu kan jag bekräfta att ja, man får trippla poäng även på bokningar som gjordes innan man signade upp.

Jag utgår ifrån att det samma gäller för sön/mån bokningar, men den jag hade förra veckan började på en tisdag så det är inte testat ännu.
 

jerixon

Medlem
Borde gå att kombinera tycker man :) kan skramla till rejält i potten då!
Jag har legat på latsidan med hotellbokningarna framöver då jag haft semester men dags att ta tag i saker och ting imorgon så det fylls på lite poäng igen efter 12 dagar semester :D
Då hotellpriserna ofta ligger över 2000sek per natt i Danmark och Island där jag mestadels jobbar så brukar det inte ta så lång tid innan de 100.000 extra poöngen uppfyllts dock :/
Unlimited vore nice!
Finns ytterligare ett erbjudande, 7.000 för 2 nätter på country inns, borde gå att kombinera?
Spring Savings | Country Inns & Suites
 
Toppen