Ny ClubCarlson kampanj, dubbla poäng eller dubbla nätter

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Elias, 4 November 2014.

1. Points or Nights

Välj antingen dubbla poäng eller dubbla nätter.
    Gäller from idag fram till 30/12.
    Hittar ingenting om att det bara skulle gälla nya bokningar och verkar gälla alla deras hotell. Däremot ej points och cash stays.

tomten, johanmm, Lollet och 4 andra gillar detta.
  2. mha321

mha321 Medlem

Perfekt. Då är Concierge säkrat... Trodde jag skulle missa det pga en vända jobbresa till stad där det inte finns Carlson-hotell, men nu blir det ju busenkelt :)

3. För mig blev det poängen, säkrade CCC i september. Tycker det var bra att man kunde välja och att alla hotell verkar vara med för en gångs skull:)

4. mha321

mha321 Medlem

Ja, riktigt bra att man fick välja tycker jag. Själv har jag kvar så mycket poäng sedan den tiden där de gödslade lite mer med dem att jag kan boka allt jag behöver ett par år framåt :) Så många pluspoäng för valfriheten!

Elias gillar detta.
  5. alex900

alex900 Medlem

Någon som vet om nätter man har över nivån flyttas över till nästa år?

6. slugger4567

slugger4567 Medlem

Undra om denna bonus ger effekt på förra veckans nätter. Istället för 30k poäng får jag 60k? Låter ju för bra för att vara sant.

7. mha321

mha321 Medlem

Ja, de har rollover nights. Allt över nivån som intjänas i år flyttas över (men bara ett år).

8. alex900

alex900 Medlem

Ok, det är ju bra att man kan börja nästa år med en del nätter då.

9. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du har registrerat dig, och valt dubbla poäng, före du checkade ut.

10. slugger4567

slugger4567 Medlem

Helt riktigt, poängen (30k) kom idag. Checkade ut i fredags och anmälde mig i söndags.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!