Ny buy/gift kampanj från US-Airways

Diskussion i 'Oneworld' startad av henrik l, 27 Oktober 2014.

1. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta damp ned i mailboxen nyss. Vet inte om den är riktad, men inget att springa benen av sig för.

Your next award trip could be closer than you think. Buy or gift Dividend Miles® through November 12, 2014 and receive up to 50,000 bonus miles.

Add to your own Dividend Miles account balance and enjoy a valuable boost towards your award travel. Or, purchase miles as a gift for someone else and give them extra miles.
    Buy or gift
    Bonus

10,000 – 14,000 miles
    4,000 bonus miles
    15,000 – 29,000 miles
    8,000 bonus miles
    30,000 – 49,000 miles
    19,000 bonus miles
    50,000 – 79,000 miles
    33,500 bonus miles
    80,000 miles
    50,000 bonus miles

Martin Björnström gillar detta.
  2. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett likadant erbjudande. Håller med om att det inte är något att springa benen av sig men som vanligt gäller att om man har ett specifikt behov så kan det finnas en poäng. Jag skulle dock inte köpa hela min interkontinentala resa via den här kampanjen.

3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej vi väntar ju med spänning på om det kommer en "share" till innan sammanslagningen med AAdvantage. Dom kör ju med korta intervaller nu verkar det som, så vi håller väl tummarna för minst en "share" till:)

Martin Björnström gillar detta.
  4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ca en timme efter US-kampanjen kom en från American Airlines också. Max 28k bonus vid köp av 80k miles.

5. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp här också. USDM är trots allt mycket bättre än American Airlines. Funderar på att köpa för att runda av förrådet till jämna multiplar av 120 000 poäng. Jag tror att det här är en början på anpassning till American Airlines nivåer när det gäller rabatter.

6. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser tyvärr ut så och då kan vi bara glömma "share" om det blir en anpassning mot American Airlines-hållet:(

7. "Det var bättre förr" :D

8. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tåget har nog gått nu. Men jag hoppas jag har fel.

10. Christian R

Christian R DYKWIA

Det satte også min tanker igang. Der er nogle ting jeg gerne vil nå med USDM - samtidigt vil jeg også gerne prøve nogle ting med American Airlines til USDM-indkøbspris. Alle disse valg...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!