Senaste nytt

Ny Avis-"kampanj" - 3 000 Eurobonuspoäng - lägg bokning mellan 2/2-31/3-'19, hämta senast 30/6-'19

JohanGE

Medlem
Dum fråga kanske (har dock aldrig utnyttjat detta erbjudande) men om man inte bokar via sajten, utan via kundtjänst online (är Avis Preferred) samt reggar Eurobonus nummer, får man ändå ta del av detta erbjudande? Som jag förstod ingår endast konstnadsfri avbokning om man ringer in till deras kundtjänst och bokar bilen. Kan vara en dealbreaker för mig? Man bör väl ändå få 1000 poäng (vid 10 dagars hyra)?
 
Dum fråga kanske (har dock aldrig utnyttjat detta erbjudande) men om man inte bokar via sajten, utan via kundtjänst online (är Avis Preferred) samt reggar Eurobonus nummer, får man ändå ta del av detta erbjudande? Som jag förstod ingår endast konstnadsfri avbokning om man ringer in till deras kundtjänst och bokar bilen. Kan vara en dealbreaker för mig? Man bör väl ändå få 1000 poäng (vid 10 dagars hyra)?
Kostnadsfri avbokning ska du få även online, jag har bokat och avbokat massor av gånger.
 

JohanGE

Medlem
och kan man välja fler än de 3 alternativ till modeller som visas? Skulle vilja ha en automat, men framkommer inte som ett alternativ
 

JohanGE

Medlem
Ja. Varje gång helt avgiftsfritt. Nu har jag inte bokat nåt på den här kampanjen så vet inte om reglerna är ändrade. Kan vara så.
Tack! Föredrar ju helt klart att boka via SAS Eurobonus och få de 3000 poängen. Förresten, lägger man till självriskelimineringsförsäkringen i ett senare skede, eller är det något man gör på plats? Något du kanske inte använt dig av? Tusen tack för svaren :)
 

NotRyan

Medlem
Tack! Föredrar ju helt klart att boka via SAS Eurobonus och få de 3000 poängen. Förresten, lägger man till självriskelimineringsförsäkringen i ett senare skede, eller är det något man gör på plats? Något du kanske inte använt dig av? Tusen tack för svaren :)
Den lägger man oftast till på plats, men det går säkert att ringa in i förväg också...
 
Tack! Föredrar ju helt klart att boka via SAS Eurobonus och få de 3000 poängen. Förresten, lägger man till självriskelimineringsförsäkringen i ett senare skede, eller är det något man gör på plats? Något du kanske inte använt dig av? Tusen tack för svaren :)
Ingen aning faktiskt. Kör alltid med Amex Platinum så slipper tankarna på det. :)
 
Toppen