Ny Avios Booster (Maj 2015)

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 15 Maj 2015.

1. Homer

Homer Medlem

Last edited: 15 Maj 2015
    Gus, doc och Christian R gillar detta.
  2. Homer

Homer Medlem

När man följer länken de skickat hamnar man på Boostern för den version av siten man använde sist, så jag hamna på den deprimerande dåliga boostern för UK residents.
    5,000 Club World return (long haul business) cabin - J, C, D & R booking classes

Last edited: 15 Maj 2015
  3. Swisser

Swisser Medlem

Samma sak för mig.

4. Swisser

Swisser Medlem

Hur värderar ni detta erbjudande jämfört med AAdvantages? Är 115k Avios värt mer än 115k AAdvantage miles?

5. Inte för mig. Jag föredrar 115.000 American Airlines AAdvantage miles före 115.000 British Airlines Executive Club avios alla dagar i veckan.

henrik l och sembl gillar detta.
  6. Swisser

Swisser Medlem

Det var det jag trodde och jag värderar också AAdvantage miles högre. Därför skulle jag önska mig att AAdvantage även riktar deras erbjudande till oss bosatta i Europa eller anser ni det riskfritt att anmäla sig till deras nuvarande erbjudande som är riktat till Amerikanska marknaden? (Kanske fel tråd, då jag vet att det har behandlats i en annan tråd tidigare, men jag har ej sett något entydigt svar på min fråga.)

7. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Definitivt hellre 115000 American Airlines miles före Avios. Jag tycker British Airways avioser blivit riktigt dåliga efter senaste förändringen. Dessutom är skatterna riktiogt höga. Om jag lyckas bli av med min British Airways 2-4-1 kommer jag inte att samla en enda avios längre.

Dr. Miles gillar detta.
  8. Jag har märkt att det är olika regler för olika länder.

T ex:

Kampanj för svenska medlemmar:
    Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways
    Kampanj för brittiska medlemmar:
    Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways

9. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som har erfarenhet av tidigare British Airways-kampanjer, brukar de vara hårda på ovanstående eller är det skrivet i syfte att locka till nya köp? Anledningen att jag undrar är att t.ex. Finnair inte har denna klausul på nuvarande kampanj.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!