Senaste nytt

Ny ANA rutt från oktober Bryssel - Tokyo Narita

Swisser

Medlem
Fick precis denna information i ett emejl från ANA:

"Starting from Oct. 2015, ANA is to launch a new route from Brussels to Tokyo Narita. This raises the total number of European cities it serves direct from Japan to six, including Frankfurt, Munich, Dusseldorf, London and Paris."

Det tycker jag är ett bra steg och ger oss ytterligare en möjlighet för att flyga till Japan/Asien.
 

Dr. Miles

Expert
Fick precis denna information i ett emejl från ANA:

"Starting from Oct. 2015, ANA is to launch a new route from Brussels to Tokyo Narita. This raises the total number of European cities it serves direct from Japan to six, including Frankfurt, Munich, Dusseldorf, London and Paris."

Det tycker jag är ett bra steg och ger oss ytterligare en möjlighet för att flyga till Japan/Asien.
Det finns redam två trådar om detta. :)

ANA öppnar Tokyo Narita - Bryssel från vinter 2015 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
All Nippon Airways lägger ner Paris-Tokyo Narita - startar Bryssel-Tokyo - BusinessClass.se
 

Swisser

Medlem
Sorry, jag kollade först, men hittade ingen tråd om temat. Jag skulle nog ha sökt lite längre eller på ett smartare sätt antagligen. Ingen större skada skedd hoppas jag, då det handlar om ett bra bolag och en extra rutt för oss till Japan/Asien.
 
Toppen