Senaste nytt

Ny Amex hemsida

Kajsan

Medlem
Samma gamla här också. Inte heller möjligt att se antal poäng per inköp. Samma fel tidigare, men då kunde man backa i webbläsaren och få fram uppgifterna. Testat i MS IE.
 

AtleFlyg

Medlem
Inte för att vara den, men du borde verkligen byta till något annat. MS IE är bland det sämsta som finns vad gäller browsers på i princip alla sätt och vis. Inte minst säkerhetsmässigt.

Dock standard på de flesta storbolag där personalen inte är administratörer och kan installera någon egen browser, eller vet något om installationsfria alternativ.
Så att inte bygga en sida fullt kompatibel med IE10 eller senare är ju tokigt i den aspekten oavsett hur kass/oanvändbar den är....
 

JacobGBG

Medlem
Min spontana reaktion: form över funktion och brottsligt dåligt! Förr kunde man exportera alla uppgifter till excel nu finns bara en månatlig lista som man måste manuellt frisera efter copy & paste. Iochmed att vi har två kort i familjen och delar upp massor med kostnader så är denna enhancement ett rejält käpp i hjulen för vårt hushåll.
 

miramax

Medlem
Min spontana reaktion: form över funktion och brottsligt dåligt! Förr kunde man exportera alla uppgifter till excel nu finns bara en månatlig lista som man måste manuellt frisera efter copy & paste. Iochmed att vi har två kort i familjen och delar upp massor med kostnader så är denna enhancement ett rejält käpp i hjulen för vårt hushåll.

Instämmer helt. Vi sitter med 5 kort i hushållet och det var extremt tacksamt att få summan på varje enskilt kort. Jag har pratat med AMEX och de menade att summeringen SKA finnas och att de skulle prata med IT om det.
 

seat56f

Medlem
Att reservationer dyker upp direkt är ett stort plus, annars så tyckte jag den gamla varianten var rätt funktionell om än ful...
 
  • Gilla
Reactions: bnr

Meazza

Medlem
Min spontana reaktion: form över funktion och brottsligt dåligt! Förr kunde man exportera alla uppgifter till excel nu finns bara en månatlig lista som man måste manuellt frisera efter copy & paste. Iochmed att vi har två kort i familjen och delar upp massor med kostnader så är denna enhancement ett rejält käpp i hjulen för vårt hushåll.
Instämmer helt. Vi sitter med 5 kort i hushållet och det var extremt tacksamt att få summan på varje enskilt kort. Jag har pratat med AMEX och de menade att summeringen SKA finnas och att de skulle prata med IT om det.
Nu har jag fortfarande den gamla versionen, men det är ju mer än lovligt korkat att lansera en ny hemsida utan den funktionen. Hur tänker man?!

Vi är nog rätt många som har ett AC som företagskort och som behöver separata utdrag.
 

Timmy

Medlem
Ja designen ska man inte klaga över men som ni säger är det mycket att arbeta gällande funktionaliteten. Dock är det ett stort + att det går att se reservationer.
 

miramax

Medlem
Tänkte även på att det kanske vore bra om så många som möjligt ringde AMEX och klagade på att sidan inte summerar inköpen på varje enskilt kort. Let's go!
 
Toppen