Ny affärsklass stol på British Airways "Mid-haul"

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Senator, 18 Juli 2012.

1. 1 person likes this.
  2. Homer

Homer Medlem

3. Ny affärsklass stol på BA "Mid-haul"

Jag har också för mig att Finnair, Swiss och numera Brussels alla kör samma stol

4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det låter ju inte helt fel. Också plus för IFE i alla säten (även i Economy). :)

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför inte bara köra med de vanliga CW stolarna? Känns bättre att erbjuda samma produkt på alla medium rutter, och marknadsföra BMI's före detta medium haul rutter som "long haul service", likt British Airways gör till Moskva.

6. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker det är bra och kanske en hint om att man återinför Mid-haul konceptet. Club World börjar trots att bli 6 år gammal, även om det fortfarande är en av dom bästa business-stolarna på marknaden. Måhända testar British Airways live med staggered seats?

7. Homer

Homer Medlem

De här stolarna hade BMI redan köpt in men inte monterat, ungefär som när du köper en MC och får en låda med reservdelar och tillbehör på köpet.

8. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny affärsklass stol på BA "Mid-haul"

Jag tror inte att British Airways byter config deras 2-4-2 i club är smart och nästa cw har nog samma config

9. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att det är Lufthansa gruppen som ligger bakom valet av stol ;)

10. Vet någon om vilka linjer British Airways A321 med denna konfiguration används?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!