Senaste nytt

Ny Accelerate kampanj: 1:a Juni – 31:a Augusti, 2016

johhenrik

Medlem
Så där, där kom sista behövda in! Helt ok för en kampanj jag glömt bort jag anmält mig på. :) Den sista missade jag, för det var 5 bokningar via appen, vilket jag aldrig använder.

Screenshot 2016-08-03 11.40.50.png
 

Kris

Medlem
Så där, där kom sista behövda in! Helt ok för en kampanj jag glömt bort jag anmält mig på. :) Den sista missade jag, för det var 5 bokningar via appen, vilket jag aldrig använder.
Gratulerar! Jag har proaktivt börjat boka mina stays via appen. Just in case... Känns mer överskådligt via "hemsidan", men vad gör man inte... ;-)
 

johhenrik

Medlem
Själv så spenderade jag 40€ och fick min på $400 att trigga. :) Sen har jag spenderat ett antal tusen till efteråt, pga rätt häftiga barnotor jag tagit på några konferenser, så nästa lär väl vara på $5000 eller nått. :)
 

FFlash

Medlem
Du måste vara high-spender, jag har bara dryga hundra tusen. 70000 samlat i år och bara 17 nätter...men jag är en "heavy-USER" istället ;)
 

johhenrik

Medlem
Du måste vara high-spender, jag har bara dryga hundra tusen. 70000 samlat i år och bara 17 nätter...men jag är en "heavy-USER" istället ;)
Näe, high spender skulle jag inte kalla mig. 330k intjänat i år, varav 105k är statusgrundande. Men med många affärsresor så drar det ju iväg. Men jag bokar oftast billigaste, om det inte finns en bra deal osv.
 
Toppen